Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Wrocław: Wykonanie powykonawczych map sytuacyjno-wysokościowych z przekrojami zakończonej inwestycji pn.Zabezpieczenie przeciwpowodziowe Młynówki w Opolu wraz z przebudową i udrożnieniem koryta i międzywala Odry w mieście.
Numer ogłoszenia: 171026 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34/26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie powykonawczych map sytuacyjno-wysokościowych z przekrojami zakończonej inwestycji pn.Zabezpieczenie przeciwpowodziowe Młynówki w Opolu wraz z przebudową i udrożnieniem koryta i międzywala Odry w mieście..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powykonawczych map sytuacyjno-wysokościowych z przekrojami zakończonej inwestycji pn.Zabezpieczenie przeciwpowodziowe Młynówki w Opolu wraz z przebudową i udrożnieniem koryta i międzywala Odry w mieście. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie map powykonawczych inwestycji w skali 1:500 (razem ca 32 ha) jako aktualizacji map dla celów projektowych z uwzgl. pomiarów kontrolnych i inwentaryzacyjnych w trakcie realizacji przedsięwzięcia; wykonanie map powykonawczych podstawowych budowli inwestycyjnych w skali 1:200 (4 - razem ca 1,5 ha); wykonanie przekrojów koryta i międzywala Odry (40 szt.); wykonanie przekrojów Młynówki w rejonie budowli (10 szt.); Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia zał. nr 01 niniejszej SIWZ - zakres (część opisowa) oraz zał. nr 03 niniejszej SIWZ - Kosztorys Ofertowy (ślepy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.10 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.21.00 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, będącej przedmiotem postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie przez wykonawcę usług tj. wykazanie wykonanych w okresie nie dłuższym niż trzy lata usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w których jedno ma wartość co najmniej 50 tyś. złotych, w tym bezwzględnie w zakresie prac geodezyjno-kartograficznych zakończenia inwestycji. Wartość, ilość, należyte wykonanie i terminy realizacji w/w usług winny być potwierdzone dokumentami (referencje, protokoły odbioru itp.) 3.Dysponowanie przez wykonawcę niezbędnymi i w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi (narzędziami i urządzeniami): 2 dalmierze klasy Power Set z wewnętrzną rejestracją i specjalistycznym oprogramowaniem lub równoważnej klasy, 1 teodolit Zeiss 010a lub równoważnej klasy, 1 niwelator Koni 007 lub Ni 002 oraz dwóch łat inwarowych ze świadectwem atestacji, urzadzoną pracownię numeryczną ze sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, m.in. ploter wielkoformatowy AO. 4. Dysponowanie osobami i podmiotami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, tj.: kierownika grupy pomiarowej z conajmniej 8 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym 5 lat w obsłudze geodezyjnej inwestycji; dwóch geodetów uprawnionych do realizacji zamówienia, min. jednego pracownika technicznego zatrudnionego w pracowni. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, tj. np.: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 60 tys. zł. w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniejszej niż 50 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu- analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605). Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy .Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; W przypadku wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia . Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Oświadczenie o dysponowaniu w pełni sprawnym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia. Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzedzi i urzadzeń, jakimi dysponuje wykonawca ; Złożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez w/w osoby wymaganych kwalifikacji. Oświadczenie potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Kopia aktualnej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. Formularz ofertowy.Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, pok. 62, SIWZ MOŻNA RÓWNIEZ WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU. Opłata: 12,84 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego pok.26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi S8 odc. węzeł Oleśnica Zachód - węzeł Oleśnica Północ od km 51+685 do km 52+550
- Dostawa Analizatora toksykologicznego wraz z pakietem testów dla Kliniki Medycyny Ratunkowej
- REMONT NAWIERZCHNI DOJŚĆ I DOJAZDÓW DO KLATEK PRZY UL. WIDNEJ 1, 3, 5 WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIAŁEK NR 5/51, 5/22 AR_1 OBRĘB GAJ
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.