eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawazestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych, mankietów ciśnieniowych jednorazowego użytku, zamkniętego systemu nawilżania tlenu, testów, kapilar, krążków do aparatu NYCOCARD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Kielce: Zakup i dostawa: zestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych, mankietów ciśnieniowych jednorazowego użytku, zamkniętego systemu nawilżania tlenu, testów, kapilar, krążków do aparatu NYCOCARD
Numer ogłoszenia: 171025 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: zestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych, mankietów ciśnieniowych jednorazowego użytku, zamkniętego systemu nawilżania tlenu, testów, kapilar, krążków do aparatu NYCOCARD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: Pakiet nr1- Zestawy do drenażu klatki piersiowej, wkłady workowe Pakiet nr2- Mankiety ciśnieniowe 1x użytku Pakiet nr3- Zamknięty system nawilżania tlenu Pakiet nr4- Testy, kapilary, krążki do aparatu NYCOCARD Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie całych pakietów, wszystkich pozycji w nim umieszczonych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV (33141642-2-akcesoria do drenażu; 33140000-3 materiały medyczne; 33141000-0-jednorazowe niechemiczne art. medyczne i hematologiczne; 33124130-5 wyroby diagnostyczne) Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1- pakiet. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet zostaną odrzucone. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt, ulotkę), w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów - użytkowych. W przypadku braku potwierdzenia parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : a)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. 4.Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy (według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do niniejszej specyfikacji).w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz przynajmniej dwóch zrealizowanych dostaw: dla pakietu nr1, dla pakietu nr2, dla pakietu nr3, dla pakietu nr4, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia (przedmiot zamówienia- asortyment wymieniony w danym pakiecie tj.: nr1, nr2, nr3, nr4 ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości równej przedmiotowi zamówienia (wartość brutto oferty: pakiet ) 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w p. VI pp.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela). Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet nr:1,2,3,4 do SIWZ złożyć kopię dokumentów rejestrowych, dopuszczających produkt do obrotu, Deklaracja CE , wpis /zgłoszenie do Rejestru zgodnie z daną klasą produktu. Dokument CE wydany przez jednostkę notyfikowaną dla przedmiotu zamówienia. Prosimy o zaznaczenie której poz. pakietu dokumenty dotyczą Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 89, poz. 896 z późn. zm. materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy. Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski. Do oferty Pakiet nr2 winny być załączone wzory oferowanego przedmiotu zamówienia, w ilościach i rozmiarach wymienionych pod pakietem nr2 na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia. Próbki należy starannie opisać, zaznaczyć pozycję pakietu. Próbki należy złożyć w terminie składania ofert w pokoju nr 22 w osobnej kopercie opisanej Próbki do przetargu pakiet nr 2-mankiety, Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, Pawilon A, pokój nr22, ul. Langiewicza2, 25-381 Kielce. Oprócz opisu w/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do drenażu klatki piersiowej, wkłady workowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu klatki piersiowej, wkłady workowe szczegółowo opisano w złączniku nr 1 - Pakiet nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mankiety ciśnieniowe 1x użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mankiety ciśnieniowe 1x użytku szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.