eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › ZP-PN/B/3/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Kielce: ZP-PN/B/3/2007
Numer ogłoszenia: 171016 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 3, 25-013 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 344 52 82, fax 041 344 67 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.caritas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-PN/B/3/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, mające na celu modernizację Domu Pomocy Społecznej w Rudkach w zakresie nadbudowy budynku wraz z rozbudową istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej z użyciem materiałów powierzonych przez zamawiającego. Budynek ten powstał w roku 1960. Budynek zaadaptowany na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej na rzecz osób niepełnosprawnych i starszych po szkole podstawowej. Budynek parterowy, mieszkalny o pow. 330m2, kubatura - 1155m2 , wysokość śr. 3,5 m; wyremontowany ze zmianą użytkowania w 2001r. Zakres robót budowlanych obejmuje: -Dobudowę ciągu komunikacyjnego (nadbudowa budynku) -Wymianę systemu instalacji wewnętrznej - elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej -Modernizację centralnego ogrzewania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 25.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, zamówienie/zamówienia o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100.000,00 zł lub posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, * za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna załączenie do oferty przez Wykonawcę oświadczenia - zał. nr 3. 3) udzielą Zamawiającemu przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia określony w dziale III specyfikacji, liczonej od daty odbioru jakościowego robót. 4) spełnią inne wymogi określone w specyfikacji. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IX specyfikacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 1. Zawierające dane dotyczące wiarygodności: 1) prawnej Wykonawcy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań ; b) oświadczenie, że Wykonawca: - spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), 2) finansowej Wykonawcy: a) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę płynności finansowej, lub b) polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres trwania zamówienia o sumie ubezpieczeniowej stanowiącej co najmniej równowartość 30% kwoty, będącej ceną oferty przetargowej. 3) technicznej Wykonawcy: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - robót budowlanych, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w dziale VIII pkt. 1a, z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu wykonania i odbiorców (zamawiających)-zał. nr 4 do specyfikacji., b) oświadczenie Wykonawcy, że udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia określony w dziale III specyfikacji, liczonej od daty odbioru jakościowego robót- zawarte w zał. nr 1(formularz oferty). 2. Pozostałe dokumenty wymienione poniżej: 1) wypełniony formularz oferty (zał. nr 1), 2) pełnomocnictwa od każdego z Wykonawców - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każde pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o których mowa w dziale XIV pkt 7, 3) kosztorys ofertowy, sporządzony według wzoru zawartego w zał. nr 5 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. czas realizacji - 10
  • 3. referencje - 10
  • 4. termin płatności - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.caritas.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Caritas Diecezji Kieleckiej Plac Panny Marii 1 25-010 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zarządu Caritas Diecezji Kieleckiej Plac Panny Marii 1 25-010 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.