Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Krynica: Sprzedaż i dostawa błon, odczynników i kaset RTG wraz z dzierżawą dwóch wywoływarek automatycznych do zdjęć RTG
Numer ogłoszenia: 170978 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-krynica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa błon, odczynników i kaset RTG wraz z dzierżawą dwóch wywoływarek automatycznych do zdjęć RTG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę błon, odczynników i kaset RTG wraz z dzierżawą dwóch wywoływarek automatycznych do zdjęć RTG opisany w 2 pakietach : Pakiet nr 1 Błony, odczynniki i kasety RTG, pakiet nr 2 Dzierżawa dwóch wywoływarek automatycznych do błon RTG. Przedmiot zamówienia, wielkość oraz szczegółowy opis parametrów techniczno funkcjonalnychzostał opisany w załączniku nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.30.00.00 - Produkty z kliszy Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.40.00 - Produkty z kliszy Oryginalny kod CPV: 24.64.00.00 - Chemikalia fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 5.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy błon, odczynników i kaset RTG wraz z dzierżawą dwóch wywoływarek do błon RTG. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.1 b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.c ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.2. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 5.1.a i 5.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.3. 5.3 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 6.1.1 Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 5.2.a specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do oferty) 6.1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 5.2.b specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do oferty), 6.1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 5.2.c specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 pkt.1, 2, 3, 10 ustawy ( a w przypadku pkt. 4-9, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy.) Wykonawca zobowiązany jest przytoczyć w całości treść punktów art. 24 ust.1, co do których składa oświadczenie. ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do oferty) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.3: 6.2.1 pkt. b), - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.3 Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 6.2.1 lit. a, b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.4 Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2 ppkt. 6.2.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt.6.3 i 6.4 specyfikacji stosuje się odpowiednio. 6.6 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty; a) w przypadku gdy przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym świadectwa dopuszczenia do obrotu: a.1. deklaracja zgodności CE producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), a.2. certyfikat jednostki notyfikującej ( dotyczy klas wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III), a.3. wpis/ zgłoszenie do Rejestru wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). a.4. w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietna 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do stosowania: b) w przypadku gdy przedmiotem zamówienia jest odczynnikiem chemicznym, zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84): b.1. karta charakterystyki substancji zawierającej skład chemiczny odczynnika. c) katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) - w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment. W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu zobowiązane sa one do dołączenia do oferty tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu w języku polskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. Budynek Administracji - Dział Zamówień Publicznych pok. 109.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. Budynek Administracji - Sekretariat pok. 118.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.