eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakliczynPostępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót remontowych dotyczących modernizacji jadalni w budynku głównym w Domu Pomocy Społecznej w Stróżach.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Zakliczyn: Postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót remontowych dotyczących modernizacji jadalni w budynku głównym w Domu Pomocy Społecznej w Stróżach.
Numer ogłoszenia: 170921 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Stróże 1, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 66-55-048, faks 014 66-55-048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/tarnowski

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka norganizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót remontowych dotyczących modernizacji jadalni w budynku głównym w Domu Pomocy Społecznej w Stróżach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dotyczących modernizacji jadalni w budynku głównym w Domu Pomocy Społecznej w Stróżach w następującym zakresie: a) obudowa rur instalacyjnych, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana okładziny ściennej, d) wymiana posadzki w jadalni, e) obłożenie wykładzina PCW schodów, f) roboty malarskie, g) wywóz gruzu, h) wymiana grzejników CO w jadalni, i) wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach jadalni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w kwocie 1500,- zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 ) może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : a. pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA nr rachunku bankowego: 44 1240 5194 1111 0000 5250 5889. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie poniższych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym zakresie: a) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonali z należytą starannością przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem* robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000zł. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami - np. referencjami, protokołami odbioru końcowego wykonanych robót, *rodzaj zamówienia: roboty o charakterze budowlano-remontowym obejmujące roboty o charakterze wykończeniowym (roboty malarskie, flizowanie, wymiana stolarki, wymiana instalacji CO i elektrycznej ) b) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej miejscowo Izby Samorządu zawodowego. c) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia, d) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zakresu robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia, 5. Deklarują wykonanie niniejszego zamówienia terminie nie przekraczającym terminu określonego przez Zamawiającego jako wymagalny. 6. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wbudowane materiały oraz wykonane roboty remontowe. Nie spełnienie jakiegokolwiek z warunków wymienionych w punkcie od 1. do 4. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 5. i 6. skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( określonych w pkt.1 do 7 zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w formie oryginału bądź kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). b) oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ. c) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika Nr 4 do SIWZ d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to za ten okres ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością (co najmniej w zakresie wskazanym w pkt.5.4 a) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością ( referencji poprzednich zamawiających, protokołów odbioru końcowego robót) - wg wzoru jak w załączniku Nr 5 do SIWZ ( w formie oryginału bądź kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). e) dowód wniesienia wadium na warunkach i zasadach określonych w pkt 8 w SIWZ, f) kosztorys ofertowy robót opracowany metodą kalkulacji uproszczonej , g) wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach, Stróże 1, 32-840 Zakliczyn, woj. małoplskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres:Dom Pomocy Społecznej w Stróżach, Stróże 1, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie lub złożyć na dziennik podawczy w sekretariacie DPS w Stróżach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.