To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-24
Lubliniec: Dostawa dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu.Postępowanie oznaczone znakiem: OL/251/U/1/2011.
Numer ogłoszenia: 170904 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142802 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu.Postępowanie oznaczone znakiem: OL/251/U/1/2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa obejmującą dwa zadania:ZADANIE NR 1: - 2 szt. drukarek laserowych - kod CPV 30232110-8 wraz z tonerami po 1 szt. - ZESPÓŁ GRZEWCZY, FUSER UNIT HP P3005 - RM1-3741-000 (220V) - ORYGINALNY -NIE REGENEROWANY - 1 szt. - ZESPÓŁ GRZEWCZY, FUSER UNIT HP 2300 - RM1-0355-000 (220V) - ORYGINALNY - NIE REGENEROWANY - 1 szt. ZADANIE NR 2 - automatyczny otwieracz korespondencji - 1 szt. kod CPV 30131500-1.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.13.15.00 - Maszyny do otwierania poczty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1: - 2 szt. drukarek laserowych - kod CPV 30232110-8 wraz z tonerami po 1 szt. - ZESPÓŁ GRZEWCZY, FUSER UNIT HP P3005 - RM1-3741-000 (220V) - ORYGINALNY -NIE REGENEROWANY - 1 szt. - ZESPÓŁ GRZEWCZY, FUSER UNIT HP 2300 - RM1-0355-000 (220V) - ORYGINALNY - NIE REGENEROWANY - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ACOM SPÓŁKA JAWNA WANDA DRZEWIECKA ARTUR DRZEWIECKI, UL. OKÓLNA 103, 42-218 CZĘSTOCHWA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6512,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7257,00
Oferta z najniższą ceną: 7257,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7478,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 - automatyczny otwieracz korespondencji - 1 szt. kod CPV 30131500-1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOP Polska, ul. Kurpińskiego 9, 85-950 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5549,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4674,00
Oferta z najniższą ceną: 4674,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6822,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Zaprojektowanie i budowa regionalnej trasy rowerowej nr 605 na terenie Gminy Lubliniec
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2318 S
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- dostawa 63 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi tj. tuszami na potrzeby 5 WSZK
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola w Drohiczynie w projekcie: Równe szanse - poprawa jakości edukacji przedszkolnej realizowanej przez ZS w Drohiczynie"
- Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) Nr projektu: FENX.06.01-IP.03-0001/23
więcej: Maszyny do otwierania poczty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.