Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Zwoleń: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3- dniowego wyjazdu integracyjno-edukacyjnego do Zakopanego i okolic dla uczestniczek projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 170897 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , Pl .Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 676 23 30, faks 48 676 23 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.naszops/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3- dniowego wyjazdu integracyjno-edukacyjnego do Zakopanego i okolic dla uczestniczek projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 3- dniowego wyjazdu integracyjno-edukacyjnego w Zakopanym i okolicach dla 18 osób w tym: 16 uczestniczek projektu oraz 2 osoby z kadry ze strony Zamawiającego realizujących projekt przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu pn. Uwierz w swoje możliwości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2.Wyjazd integracyjno - edukacyjny połączony jest z przeprowadzeniem grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ilości 8 godzin dydaktycznych z psychologiem o niżej określonej tematyce : 1)rozwijanie umiejętności komunikacji w grupie; 2)nabycie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych; 3)uświadomienia jak ważne są zdrowe relacje między ludźmi; 4)budowa umiejętności respektowania i szanowania innych; 5)wzmocnienie poczucia wartości i wiary we własne siły; 3. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zapewnieni transport uczestnikom wyjazdu ze Zwolenia do miejscowości w której przewidziane jest zakwaterowanie oraz przywóz do Zwolenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa ( m.in. aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualne licencje krajowego transportu drogowego , odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców) pojazdem wyposażonym w klimatyzację , system nagłośnienia, barek, miejsce na bagaż a pojazd ten będzie również do dyspozycji przez cały czas trwania usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdu przed wyruszeniem w trasę. 2)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdów i pobytu ( min.10 000 zł na osobę); 3)Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 4)Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich osób w jednym obiekcie położonym w Zakopanym w pokojach 2 i 3 osobowych a pokoje muszą być wyposażone w jednoosobowe łóżka z pościelą ( wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV-SAT z pełnym węzłem sanitarnym. Ośrodek powinien zawierać stołówkę, salę konferencyjną do przeprowadzenia zajęć z psychologiem wyposażoną w pomoce dydaktyczne i powinien być położony w odległości nie większej niż 1 km od centrum miasta (Krupówki) 5)Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich osób przez cały okres pobytu ( śniadanie i kolacje w formie stołu szwedzkiego) oraz dwudaniowe obiady z deserem i napojami z zastrzeżeniem, iż pobyt ( przyjazd uczestników do ośrodka rozpoczyna się obiadem).Ponadto w dniu wyjazdu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na czas podróży (kanapka, batonik, woda mineralna dla każdej osoby), a w dniu powrotu ( dwie kanapki, dwa batoniki, woda mineralna dla każdej osoby) 4.Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdu: 1Osobę do kontaktu - Opiekuna grupy sprawującego nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z planem wyjazdu, odpowiedzialną za organizację zajęć, informowania uczestników wyjazdu o planowanych zajęciach w danym dniu oraz opiekę medyczną polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika do przychodni/szpitala a koszty te pokryje Wykonawca. ; 2)Licencjonowanych przewodników miejscowych do oprowadzania uczestników wyjazdu po zwiedzanych obiektach; 3)Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów oraz inne koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia dla wszystkich uczestników; 5.Wykonawca zobowiązany będzie: 1)Prowadzić na bieżąco dziennik zajęć zawierający daty i godziny przeprowadzonych zajęć z psychologiem, tematykę zajęć, zgodnie z zaproponowanym i zaakceptowanym harmonogramem i programem wyjazdu; 2)Listy obecności osób uczestniczących w zajęciach z psychologiem; 3)Wystawić zaświadczenia potwierdzające ukończenie przez jego uczestników treningu w zakresie kompetencji i umiejętności społecznych. 4)Dokumentowania przebiegu wyjazdu w formie zdjęć i przekazania Zamawiającemu w formie elektronicznej po zakończeniu pobytu. 5)Dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zakończenia usługi następujących dokumentów: kserokopię dziennika zajęć potwierdzoną za zgodność z oryginałem, oryginału list obecności, kserokopie zaświadczeń przekazanych uczestnikom o ukończeniu treningu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem głównych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poprzez wskazanie co najmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 3 dniowych wyjazdów integracyjno- edukacyjnych z udziałem psychologa dla grupy 15 osobowej o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z psychologii oraz posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu umiejętności psychospołecznych z 5 letnim stażem pracy w zawodzie psychologa i przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 zajęcia w formie wykładów, warsztatów, treningu o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Staż pracy określony jako okres zatrudnienia, czyli okres pracy wykonywanej na podstawie umowy o pracę, umowy cywilno-prawnej, działalności gospodarczej, czas w którym pracownik pozostawał w stosunku pracy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie warunku Sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - doświadczenie Wykonawcy - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy ,dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1)zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego ( w szczególności sytuacja ekonomiczna, warunki organizacyjne, czy też z przyczyn technicznych. 2)zmiany terminu realizacji umowy z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających mu realizację zamówienia w terminie ( wniosek dotyczący tej zmiany musi być odpowiednio udokumentowany) 3)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 4)zaistnienia siły wyższej, (powódź, pożar, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. 5)zmiany osoby (trenera szkoleniowego), przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inną o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym nie mniejszych niż posiadane przez osobę wskazaną. Wykonawca ma obowiązek złożyć wniosek o dokonanie takiej zmiany w formie pisemnej nie później niż 3 dni przed terminem wskazanym przez Zamawiającego jako termin przeprowadzenia szkolenia oraz przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osoby mającej przeprowadzić szkolenie. 6)Zmiana stawki podatku VAT nie może spowodować zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.naszops.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu
Adres: ul. Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zwoleniu Adres: ul. Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZWOLEŃ
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych"
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zwoleniu
więcej: przetargi ZWOLEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Maluch z pasją"
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Cykl konferencji edukacyjno-informacyjnych dotyczących zachowania bioróżnorodności i jej ochrony na obszarach gmin Koszyce, Drwinia, Rzezawa i Szczurowa
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konferencji z elementami warsztatowymi "POZA SZKOŁĄ - EDUKACJA, KTÓRA DZIAŁA!"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Paszowice
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





