Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Koszalin: Pełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej i lub zagrożonej bezdomnością w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).
Numer ogłoszenia: 170731 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, faks 0-94 3160328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mops.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej i lub zagrożonej bezdomnością w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta osoby bezdomnej i lub zagrożonej bezdomnością w okresie od podpisania umowy do 28 lutego 2013 roku w ramach projektu WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) na podstawie umów zlecenia zawieranych z Wykonawcami. Osoby wyłonione w przedmiotowym zamówieniu świadczyć będą usługi na rzecz osób bezdomnych i lub zagrożonych bezdomnością na terenie Gminy Miasta Koszalin w miejscu pobytu osób bezdomnych i lub zagrożonych bezdomnością oraz na terenie siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie przy Al. Monte Cassino 2 i ul. Morskiej 43. Celem pracy asystenta osoby bezdomnej i zagrożonej bezdomnością jest doprowadzenie do uzyskania i utrzymania samodzielności życiowej osoby objętej asystenturą. CELE JEDNOSTKOWE: - dotarcie do osób pozostających w systemie pomocy, zmotywowanie ich do podjęcia zaawansowanych działań reintegracyjnych i rozbudzenie potrzeby dokonania radykalnych zmian we własnym życiu, - świadczenie osobie bezdomnej zindywidualizowanej formy kompleksowego wsparcia, pozwalającej na niwelowanie bądź wyeliminowanie barier w różnych sferach życia, uniemożliwiających jej trwałe wyjście z bezdomności, - zapewnienie osobie bezdomnej dostępu do szerokiego wachlarza narzędzi reintegracji społecznej i zawodowej, planowanie kierunku korzystania z nich oraz monitorowanie efektywności podejmowanych działań, - profesjonalne wsparcie osoby bezdomnej w otrzymaniu i utrzymaniu przez nią stanu samodzielności życiowej - zarówno w zakresie wsparcia emocjonalnego (opartego na empatii i zaufaniu), instrumentalnego (odwołującego się do zachowań pomocniczych, bezpośrednio wspomagających potrzeby jednostki), informacyjnego (złożonego z informacji o strategiach radzenia sobie z problemami osobowymi i środowiskowymi) oraz oceny (zawierające informacje ważne dla samooceny lub porównań społecznych), - doprowadzenie do odzyskania przez osobę bezdomną samodzielności życiowej, poprzez indywidualne, profesjonalne i długoterminowe prowadzenie jej przez cały proces reintegracji. CELE SYSTEMOWE: - wypełnienie niszy w systemie, poprzez wprowadzenie silnie zindywidualizowanej, kompleksowej i osadzonej w środowisku klienta metody pracy z osobami bezdomnymi, korzystającymi z systemu pomocy, - wpływanie na zmniejszanie skali występowania osób wykluczonych społecznie, poprzez włączenie do systemu pomocy metody nakierowanej na wyprowadzanie z bezdomności, zorientowanej wokół realizacji Indywidualnych Programów Wychodzenia z Bezdomności, uwzględniającej kompleksowe oddziaływanie na liczne sfery życia osoby bezdomnej, - prowadzenie wnikliwej i pogłębionej analizy problematyki bezdomności, opartej na kompleksowej diagnozie potrzeb, barier i potencjału osób bezdomnych oraz na monitorowaniu indywidualnych zmian w dłuższej perspektywie czasu, zachodzących u przedstawicieli tej grupy, - wspieranie procesu reintegracji społecznej i zawodowej osób bezdomnych poprzez budowanie platformy, koalicji, partnerstwa na rzecz wspierania wychodzenia z bezdomności pomiędzy instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi, - zmniejszenie liczby osób zagrożonych utratą lokalu mieszkalnego. Osiągnięcie celów wymaga działań w obszarach: - aktywizacji społecznej, - aktywizacji zawodowej, - edukacji, - pracy psychologicznej lub terapeutycznej, - pracy socjalnej (ścisła i stała współpraca z pracownikami socjalnymi MOPS Koszalin), - poradnictwa, - stałego monitorowania zmian. Powyższe działania realizowane będą w oparciu o zawarty Indywidualny Plan Rozwoju. Odbiorcami usługi asystentury są osoby bezdomne i osoby zagrożone bezdomnością podejmujące jakiekolwiek działania w celu zmiany swojej sytuacji życiowej, nastawione na osiągnięcie samodzielności życiowej lub dążące do uniknięcia utraty samodzielności życiowej i powrót do społeczeństwa lub zachowanie korzystnej pozycji społecznej jako osoby niepozbawione stałego miejsca zamieszkania. Wykonanie zamówienia będzie przebiegać w dwóch etapach: a) etap I - szkolenie z zakresu asystentury b) etap II - polegający na pełnieniu funkcji asystentów osoby bezdomnej i/lub zagrożonej bezdomnością Szkolenie w etapie I wskazanym w pkt.4 ppkt.4.5.(a) SIWZ trwa 12 dni kalendarzowych, wynosi łącznie 60 godzin, jest bezpłatne, nie przysługuje wynagrodzenie dla Wykonawcy za czas szkolenia, odbywa się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Miasta Koszalin. Ukończenie szkolenia z wynikiem pozytywnym stanowi niezbędny warunek do przystąpienia do wykonywania etapu II zamówienia. Wykonanie etapu II zamówienia określonego w pkt.4 ppkt.4.5.(b) SIWZ polegać będzie na udzielaniu wsparcia 10-15 osobom lub rodzinom w okresie od przystąpienia do pełnienia funkcji asystenta po zakończonym szkoleniu do 28 lutego 2013 roku w czasie: - 20 godzin w pierwszym miesiącu pełnienia funkcji asystenta, - po 80 godzin miesięcznie w każdym z kolejnych 5 miesięcy, co łącznie daje 420 godzin zegarowych w ciągu 6 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 85.32.00.00 - Usługi społeczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla każdej z części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą, która: - posiada wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika, psychologia, socjologia, pomoc społeczna) lub - policealne w kierunku pracy socjalnej i staż pracy/wolontariat (z osobami wykluczonymi społecznie) min. 1 rok, oraz która nie była skazana za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: A. Zmiany rzutujące na termin realizacji: - za zgodą Zamawiającego termin realizacji może ulec wydłużeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do nabycia w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie przy Al. Monte Cassino 2 pok. 07..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Monte Cassino 2 75-412 Koszalin Pokój nr 20- kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt WEKTOR ZMIAN - Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Sąsiadce
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE W TYM ŚWIADCZONE OSOBOM Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA KLIENTÓW MOPS W MYSŁOWICACH
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





