To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-09
Warszawa: Zakup oraz sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, artykułów elektrycznych i hydraulicznych
Numer ogłoszenia: 170692 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91069 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5251243, faks 022 5251279.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, artykułów elektrycznych i hydraulicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, artykułów elektrycznych i hydraulicznych, szczegółowo przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 m-cy. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować towar na swój koszt, transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej do siedziby Zamawiającego (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00 do 15.00 pod adres wskazany w zamówieniu. Koszt palet obciąża Wykonawcę. 4. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 5. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wszystkie materiały i artykuły powinny być opatrzone etykietami, w pierwszym gatunku i spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu artykułów. 8. Dostarczane materiały i artykuły muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. Zm.) tj.: a) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; b) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; c) atest. 9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały i artykuły posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa, potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.). 10. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Inspektora Nadzoru Budowlanego. 11. Dostarczone materiały i artykuły muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nazwę producenta, nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz muszą spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce i nie może nosić śladów wcześniejszego użytkowania. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i prawnych. Nr postępowania: WSPRiTS/ZP/19/15.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00 - Farby 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221858,49
Oferta z najniższą ceną: 70195,40 / Oferta z najwyższą ceną: 221858,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań
- Dostawa urządzeń oświetleniowych, akcesoriów oraz kabli zasilających na potrzeby realizacji wydarzeń odbywających się w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie
- 4WOG-1200.2712.40.2025 Zakup farb i akcesoriów malarskich.
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Stary Łajszczew.
- "Modernizacja systemu oświetleniowego w Teatrze im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim
- Dostawa sprzętu oświetleniowego i projekcyjnego dla placówek Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.