Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zakopane: dostawa dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury produktów żywnościowych, spożywczych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury, do kontaktów: Magdalena Kukulska, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2023944, fax 018 2023944, e-mail: promocja@tatry.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.tatry.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ogólne usługi publiczne, Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury produktów żywnościowych, spożywczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1) DW. "Wanta", ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane, 2) DW. "Jasny Pałac", ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie dostarczał zamawiającemu produkty żywnościowe własnym transportem, polegające na sukcesywnej dostawie produktów żywnościowych, spożywczych do dwóch Domów Wypoczynkowych, tj.: 1) DW "WANTA", ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane oraz 2) DW "JASNY PAŁAC", ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, wg zestawienia przedstawionego w punktach 3.8. i 3.9. przedmiotowej SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada stosowne atesty lub świadectwa dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zgodnego z wymogami określonymi w SIWZ - według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia - powyżej 60 000 euro, a mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w punkcie 3 opis przedmiotu zamówienia przedmiotowej SIWZ oraz w Załączniku Nr B niniejszego ogłoszenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu postanowił odstąpić od obowiązku wnoszenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie składanych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa niżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl. Opłata: 18,3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za SIWZ dotyczy tylko i wyłącznie sytuacji odbioru osobistego specyfikacji w formie papierowej w siedzibie zamawiającego lub przesłania jej za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.03.2007, godzina 12:15, Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury w Zakopanem 34-500, ul. Chramcówki 15, pok. Nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet Nr 1. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "Wanta", ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - cukier, mąka, kawa, kakao, przyprawy, olej, soki, itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.80.00.00, 15.40.00.00, 15.90.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 80 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet Nr 2. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "Wanta", ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - sosy, zupy, mrożonki, itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 30 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet Nr 3. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "WANTA" ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - chleb, bułki itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.81.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 6 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet Nr 4. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "WANTA" ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - wafelki, babki, krem itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.80.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 6 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet Nr 5. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "WANTA" ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - kiełbasa, szynka, parówki, boczek itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.13.11.00, 15.13.11.30, 15.13.14.10. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 29 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet Nr 6. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "WANTA" ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - mięsa, indyk, kurczak, golonka itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.11.00.00, 15.11.11.00, 15.11.90.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 26 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet Nr 7. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "WANTA" ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - owoce i warzywa, banany, jabłka, marchew, kapusta itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 74 pozycje. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet Nr 8. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "WANTA" ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - mleko, kefir, sery itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 24 pozycje. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet Nr 9. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "WANTA" ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane - ryby, panga, dorsz itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 12 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet Nr 10. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "JASNY PAŁAC" ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane - cukier, mąka, kawa, herbata, przyprawy, olej, mleko itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.80.00.00, 15.40.00.00, 15.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 60 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet Nr 11. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "JASNY PAŁAC" ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane - mięso, schab, kurczak itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.11.00.00, 15.11.11.00, 15.11.90.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 13 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet Nr 12. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "JASNY PAŁAC" ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane - kiełbasa, szynka, parówki itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.13.11.00, 15.13.11.30, 15.13.14.10. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 13 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet Nr 13. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "JASNY PAŁAC" ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane - owoce i warzywa, mandarynki, jabłka, marchew, kapusta, soki itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.30.00.00, 15.90.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 54 pozycje. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet Nr 14. 1) Krótki opis: Dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do DW "JASNY PAŁAC" ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane - chleb, bułki itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.81.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmujący 5 pozycji. Szczegółowy zakres w przedmiotowej SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026 - 5 części
- Produkcja serii 42 podcastów dotyczących zagrożeń dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego
- "Obsługa administracyjno-finansowa projektu "Digitalizacja i udostępnienie zbiorów Muzeum Tatrzańskiego"
- Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Remont 4 mostów w Dol. Strążyskiej
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 08.09.2025r do 16.01.2026r"
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.