To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Gdańsk: Zakup szkła laboratoryjnego i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń uzdatniających wodę dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 170574 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125498 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup szkła laboratoryjnego i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń uzdatniających wodę dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2012 szkła laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń uzdatniających wodę w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularzu cenowym. 2.Przedmiot umowy obejmuje także transport do Zamawiającego, rozładunek przedmiotu umowy oraz pokrycie kosztów usługi kurierskiej. 3.Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego, określonymi każdorazowo w zamówieniu składanym przez Zamawiającego pisemnie albo drogą faksową. 4.Zamawiający w zamówieniu składanym Wykonawcy, określi asortyment (rodzaj), ilości i miejsce dostawy. Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych. 5.Zamówienie wysłane faksem, uważać się będzie za skutecznie złożone i skutecznie doręczone w dniu dokonania tej czynności. Zamawiający może wymagać zwrotnego potwierdzenia otrzymania zamówienia. 6.Dostawa realizowane będą do siedziby: WIOŚ w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 293; Delegatury WIOŚ w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30. 7.Zamawiający zastrzega, że asortyment wskazany w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do siwz), jest ilością szacunkową, która może ulec zmianie. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do siwz). Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości planowanych w formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie może przekroczyć całkowitej ceny oferty wybranego Wykonawcy za przedmiot zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 42.95.60.00 - Części maszyn oczyszczających .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Szkło laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Labart Sp.z o.o., ul.Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97519,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114933,52
Oferta z najniższą ceną: 114933,52 / Oferta z najwyższą ceną: 114933,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do urządzeń uzdatniających wodę.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Merck Sp.z o.o., Al.Jerozolimskie 178, 02-486 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15134,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17414,34
Oferta z najniższą ceną: 17414,34 / Oferta z najwyższą ceną: 17414,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
- Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla PSSE w Radomiu 2024r.
- Dostawa szkiełek podstawowych, taśm barwiących i etykiet.
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.