eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujso³y › Utrzymanie czysto¶ci w budynku biurowym PGL LP Nadle¶nictwa Ujso³y przy ul. ¦w.Huberta 2

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-06-16

Ujso³y: Utrzymanie czysto¶ci w budynku biurowym PGL LP Nadle¶nictwa Ujso³y przy ul. ¦w.Huberta 2
Numer og³oszenia: 170556 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo Ujso³y , ul. ¦w. Huberta 2, 34-371 Ujso³y, woj. ¶l±skie, tel. 033 8647352, faks 033 8647580.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: PGL LP Nadle¶nictwo Ujso³y.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Utrzymanie czysto¶ci w budynku biurowym PGL LP Nadle¶nictwa Ujso³y przy ul. ¦w.Huberta 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Przedmiotem zamówienia jest sta³e utrzymanie czysto¶ci w budynku biurowym Nadle¶nictwa Ujso³y po³o¿onego w Ujso³ach przy ulicy ¦w. Huberta 2. Zamówienie winno byæ realizowane w sposób sprawny, dok³adny, terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzêtu, materia³ów i ¶rodków o nie niszcz±cym dzia³aniu na czyszczone elementy. Obiekt w którym realizowane bêdzie zamówienie jest obiektem sk³adaj±cym siê z dwóch czê¶ci: : -czê¶æ nowo wybudowana budynek 2-kondygnacyjny o powierzchni u¿ytkowej 414,50 m2 -czê¶æ stara po modernizacji, budynek 3-kondygnacyjny o powierzchni u¿ytkowej 576,0 m2. 2.3.Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia: 1.w³asnym sprzêtem, 2.w³asnymi: ¶rodkami czyszcz±cymi, dezynfekuj±cymi, zapachowymi, odpowiednimi do rodzaju czyszczonych powierzchni i dopuszczonymi do obrotu 3.Wykonawca dostarcza w³asne worki na ¶mieci, 4.Przy pomocy w³asnego personelu oraz pod w³asnym nadzorem, 5.Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie obiektu nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzegaæ przepisy BHP i p.po¿ 6.Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez Wykonawcê 7.Wszystkie czynno¶ci porz±dkowe nale¿y wykonywaæ poza godzinami pracy biura ( 7.30-15-30 od poniedzia³ku do pi±tku) 8.Zamawiaj±cy bêdzie we w³asnym zakresie dostarcza³ papier toaletowy, rêczniki papierowe i myd³o w p³ynie w sanitariatach 9.Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania w tajemnicy wszelkich informacj uzyskanych w zwi±zku z realizacj± us³ugi 10.Przed z³o¿eniem oferty Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania wizji lokalnej w obiekcie, w którym bêdzie realizowane zamówienie 11.Zakres prac objêtych zamówieniem. mycie okien - 2 razy w roku -pranie ¿aluzji pionowych - 1 raz w roku -w zakresie utrzymania czysto¶ci w pokojach biurowych nale¿y: odkurzanie, mycie i konserwacja pod³óg usuwanie kurzu z powierzchni mebli, parapetów i grzejników, czyszczenie mebli ¶rodkiem do konserwacji mebli, parapetów i grzejników, telefonów codzienne opró¿nianie pojemników na ¶mieci wraz z wymian± worka na ¶mieci, opró¿nianie pojemników niszczarek - ¶mieci z pokoi biurowych bêd± sk³adowane w pomieszczeniu na ¶mieci na zewn±trz budynku -mycie i konserwacja drzwi wewnêtrznych i zewnêtrznych - w zakresie utrzymania czysto¶ci na korytarzach, holach i klatce schodowej nale¿y: zamiatanie, wycieranie na mokro i konserwacja posadzek, przecieranie z kurzu i mycie balustrad na klatkach schodowych, usuwanie kurzu z parapetów, grzejników, gablot, czyszczenie drzwi przeszklonych. - w zakresie utrzymania czysto¶ci w toaletach i ³azienkach nale¿y: mycie i dezynfekcja wszystkich urz±dzeñ sanitarnych, zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie ¶rodków zapachowych, mycie wykafelkowanych powierzchni, luster oraz kabin natryskowych, opró¿nianie pojemników na ¶mieci wraz z wymiana worka, uzupe³nianie na bie¿±co ¶rodków czysto¶ci (myd³o w p³ynie, rêczniki jednorazowe, paper toaletowy, p³yn do WC) -w zakresie utrzymania czysto¶ci w pomieszczeniach socjalnych nale¿y: mycie i dezynfekcja umywalek i zlewozmywaków, mycie glazury i terakoty, opró¿nianie pojemników na ¶mieci wraz z wymiana worka na ¶mieci -w zakresie utrzymania czysto¶ci w archiwach nale¿y odkurzyæ i zmyæ posadzkê -w zakresie utrzymania czysto¶ci w serwerowniach nale¿y odkurzyæ i zmyæ posadzkê -w zakresie utrzymania czysto¶ci w sali narad nale¿y: odkurzyæ, wytrzeæ na mokro i konserwowaæ pod³ogê, usun±æ kurz z parapetów i mebli, konserwowaæ meble ¶rodkiem do konserwacji -czyszczenie klamek i kontaktów -utrzymanie w czysto¶ci schodów zewnêtrznych -w pokojach go¶cinnych wymiana brudnej po¶cieli, 2.4.Czêstotliwo¶æ wykonywania prac porz±dkowych; Wszystkie pomieszczenia w ka¿dy dzieñ roboczy z wyj±tkiem: -serwerownia raz w tygodniu pod nadzorem administratora SILP -archiwum 1 i archiwum 2 raz w miesi±cu -kot³ownia i hydroforownia raz w tygodniu -tajna kancelaria raz w tygodniu pod nadzorem z-cy nadle¶niczego -pomieszczenie 1.2 rezerwa przy pomieszczeniu 1.3 raz w tygodniu pod nadzorem pracownika Stra¿y Le¶nej w godzinach pracy biura 2.5.Na wszystkie ¶rodki, które bêd± stosowane w celu realizacji umowy Wykonawca musi uzyskaæ zgodê Nadle¶nictwa.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.90.00 - Us³ugi sprz±tania biur i szkó³ oraz czyszczenia urz±dzeñ biurowych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 1500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Nie dokonuje siê oceny spe³niania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Nie dokonuje siê oceny spe³niania tego warunku.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Nie dokonuje siê oceny spe³niania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê -min. 2 osoby, z których przynajmniej jedna posiada wynikajacy z jednej umowy conajmniej 6 cio miesiêczny sta¿ pracy polegaj±cy na sprz±taniu pomieszczeñ biurowych. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o dokumenty z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu metod± warunku granicznego - spe³nia niespe³na.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê: a)informacja banku lub spo³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w ktorych wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacej wysoko¶c posiadanych ¶rodkow finansowych lub zdolno¶c kredytowa wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiace przed up³ywem terminu sk³adania wnioskow o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamowienia albo sk³adania ofert; - min.10000,00 PLN b)) Op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. szczegó³owy opis wymagañ w zakresie ubezpieczenia OC Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o dokumenty z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu metod± warunku granicznego - spe³nia niespe³na

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: PGL LP Nadle¶nictwo Ujso³y ul. ¦w. Huberta 2 34-371 Ujso³y woj. ¶l±skie.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 13:00, miejsce: PGL LP Nadle¶nictwo Ujso³y ul. ¦w. Huberta 2 34-371 Ujso³y sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.