Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Radom: Wykonanie operatów szacunkowych lokali
stanowiących własność Gminy Radom
Numer ogłoszenia: 170511 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, tel. 0 48 383 57 50, fax 0 48 383 57 54 w. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzl.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych lokali stanowiących własność Gminy Radom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie 500 rzutów kondygnacji budynku (2 egz. dla każdego lokalu) w celu uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu dla nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia (miasta na prawach powiatu - Radom) położonych na terenie miasta Radomia. 2. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu w celu uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali. 3. Wykonanie 500 operatów szacunkowych (2 egz. dla każdego lokalu) określających wartość lokali, dla których uzyskano zaświadczenia o samodzielności lokalu - oraz potwierdzenie ich aktualności po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia, w terminie 30 dni. 4. Przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia aktu notarialnego sprzedaży lokalu stanowiącego własność Gminy Miasta Radomia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); 3. Posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 193 ustawy z dnia 21 sierpnia1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 4. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. odpowiednio usługom określonym dla poszczególnych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. 5. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie conajmniej 3 wycen nieruchomości. 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie VIII SIWZ metodą (zero-jedynkową). Oznacza to, że wystarczającym powodem do odrzucenia oferty będzie brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub nie uzupełnienie w określonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust. 3 (pzp). Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa złożonej oferty od warunków określonych w (SIWZ) oraz jej niezgodność z ustawą (pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Parafowany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wykaz lokali przekazany jako załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy formularz cenowy na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (pzp) na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 5. Parafowany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór umowy przekazany jako załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykaz kadry przewidywanej do wykonania zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wykaz prac o podobnym zakresie zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Potwierdzenie wpłaty wadium (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) 10. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 (pzp). 11. Kserokopie świadectwa uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r. nr 261. poz. 2603 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzl.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, 26-600 Radom, I piętro, Sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, 26-600 Radom, I piętro, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
- Dostawa ryb i przetworów rybnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2024.
- Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria oprogramowania SFINKS wykorzystywanego w jednostkach Resortu Finansów
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja, ul. Witosa oraz ul. Zachodniej.
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.