Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Gdynia: dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 170411 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, fax 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 5 zadań częściowych ( 5 pakietów): pakiet 1 - DEZYNFEKCJA WYSOKIEGO STOPNIA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO I LAPAROSKOPOWEGO, PREPARAT DO MYCIA WSTĘPNEGO ENDOSKOPÓW , REUTYLIZACJA DIALIZATORÓW, Preparat do mycia i dezynfekcji myjek endoskopowych pakiet 2 - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO, DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI, pakiet 3 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI I SPRZETU MEDYCZNEGO, DEZYNFEKCJA tzw. SZYBKA POWIERZCHNI TRUDNO DOSTĘPNYCH pakiet 4 - MYCIE, ODKAŻANIE ORAZ PIELĘGNACJA RĄK I CIAŁA PACJĘTA, DEZYNFEKCJA SKÓRY, DEZYNFEKCJA RAN I BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYBAKTERYJNA EMULSJA MYJĄCA pakiet 5 - DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust l i 2 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (według formuły spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na podstawie ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.Nr 87 poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ ust. l pkt. 2) rozporządzenia) 1.2 koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (§ l ust. l pkt. 1 rozporządzenia) to jest w niniejszym postępowaniu: koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (tylko dla preparatów do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych). 1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp) - załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oryginał SIWZ płatny gotówką w kasie lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi - 20,00 PLN.(Dział Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój 29)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Szpitala lub Dziale Zamówień Publicznych, bud.6, pok. 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA WYSOKIEGO STOPNIA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO I LAPAROSKOPOWEGO, PREPARAT DO MYCIA WSTĘPNEGO ENDOSKOPÓW , REUTYLIZACJA DIALIZATORÓW, Preparat do mycia i dezynfekcji myjek endoskopowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO, DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI I SPRZETU MEDYCZNEGO, DEZYNFEKCJA tzw. SZYBKA POWIERZCHNI TRUDNO DOSTĘPNYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYCIE, ODKAŻANIE ORAZ PIELĘGNACJA RĄK I CIAŁA PACJĘTA, DEZYNFEKCJA SKÓRY, DEZYNFEKCJA RAN I BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYBAKTERYJNA EMULSJA MYJĄCA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie usługi przygotowania i realizacji kampanii pn. "Jak szkoła to dwa koła"
- Wykonanie robót budowlanych - naprawa uszkodzeń na obiektach wojskowych strażnic pożarnych : Cz. I - Naprawa uszkodzeń WSP w m. Siemirowice. Cz. II - Naprawa uszkodzeń WSP w m. Gdynia.
- Naprawa obwałowań przy budynku nr 211 na terenie kompleksu wojskowego w Siemirowicach
- Przebudowa i termomodernizacja budynku 507 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia II.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy przyszkolnych obiektów sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Legionów na terenie III Liceum Ogólnokształcącego w Gdyni
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych i opracowanie skryptów do zajęć na Zarządzanie kapitałem ludzkim i Pedagogika I i II stopień
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO POMIESZCZEŃ I URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH NA POTRZEBY ŻW
- 38-P-25 Środki do dezynfekcji
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.