eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej Uniwersytetu Gdańskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Gdańsk: Dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 170401 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149985 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej Uniwersytetu Gdańskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa koszul damskich: 33 szt. krótki rękaw, 33 szt. długi rękaw oraz koszul męskich 78 szt. krótki rękaw i 78 szt. długi rękaw, zgodnie z opisem w załączniku nr 2, rozmiarami zgodnymi z opisem w załączniku nr 8 i wzorcami w postaci załączonych rysunków,(załącznik nr 9) zwanych w dalszej części artykułami. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5. 3. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w opisie załącznika nr 2, 8 i 9 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego. 5. Dostawa artykułów ( do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58 ) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty podpisania umowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia partiami z zastrzeżeniem iż całość dostawy zostanie zakończona w powyższym terminie. 6. Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w rozdziale II ust 9 SIWZ w celu potwierdzenia terminu dostawy. 7. Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z opisanym w SIWZ przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą. 8. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów: p. Barbara Rogatka. 9.Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarami zgodnymi z wyspecyfikowanymi w Załączniku nr 8 do SIWZ 10.Zamówienie powinno być zrealizowane w sposób pozwalający jednoznacznie przyporządkować partie artykułów wyspecyfikowane w tabeli zapotrzebowania z indywidualnymi wymiarami. 11.W przypadku niezgodności wymiarów dostarczonych artykułów z tabelą (załącznik 8 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany partii artykułów w terminie 14 dni. 12.W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ. 13.Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy. 14.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia 15.Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKA Company Unlimited Maciej Czarnecki, ul. Lutniowa 21, 02-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10103,22

  • Oferta z najniższą ceną: 10103,22 / Oferta z najwyższą ceną: 10990,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.