eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Zakup sprzętu i wyposażenia dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Prudniku do Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku, ul. Prężyńska 3-5-7 w ramach projektu Modernizacja bazy placówek kształcenia ustawicznego i praktycznego Powiatu Prudnickiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Prudnik: Zakup sprzętu i wyposażenia dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Prudniku do Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku, ul. Prężyńska 3-5-7 w ramach projektu Modernizacja bazy placówek kształcenia ustawicznego i praktycznego Powiatu Prudnickiego.
Numer ogłoszenia: 170383 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Prudniku , ul. Tadeusza Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4381 700, faks 077 4381 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i wyposażenia dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Prudniku do Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku, ul. Prężyńska 3-5-7 w ramach projektu Modernizacja bazy placówek kształcenia ustawicznego i praktycznego Powiatu Prudnickiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: -sprzętu obejmującego urządzenia i narzędzia do obróbki ręcznej, wózki paletowe widłowe, sprzęt komputerowy i elektroniczny wraz z oprogramowaniem, -wyposażenia obejmującego meble, rolety okienne i pomoce dydaktyczne do sal dydaktycznych dla celów edukacyjnych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Prudniku do Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku, ul. Prężyńska 3-5-7. Wszystkie wykazane z nazwy w zestawieniu sprzętu i wyposażenia przedmioty zamówienia (oprogramowanie) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Jeżeli wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat CE. Zestawienie sprzętu i wyposażenia oraz szczegółowe wymagania techniczne zawiera załącznik nr 2 do siwz. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 42.41.51.10 - Wózki widłowe 42.63.60.00 - Prasy 42.63.00.00 - Obrabiarki do obróbki metali 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 30.14.20.00 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące 30.17.00.00 - Maszyny do metkowania 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Żąda się wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł . Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowre w Prudniku, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, biuro nr 308..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowre w Prudniku, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, biuro nr 102..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 oraz budżetu Powiatu Prudnickiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.