eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinOCIEPLENIE DACHÓW PŁASKICH NA BUDYNKACH A, B, C, Ca W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Koszalin: OCIEPLENIE DACHÓW PŁASKICH NA BUDYNKACH A, B, C, Ca W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 17032 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCIEPLENIE DACHÓW PŁASKICH NA BUDYNKACH A, B, C, Ca W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na ociepleniu stropodachów płaskich budynków należących do Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Zakres robót obejmuje: a) wymianę instalacji odgromowej; b) uzupełnienie murów ogniowych z cegły ceramicznej; c) ocieplenie stropodachu nad budynkami A, B, C, Ca płytami styropianowymi- laminowanymi gr. 14 cm okleinowanymi jednostronnie papą; d) wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej; e) wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej; f) wymianę rynien i rur spustowych; g) badania i pomiary instalacji odgromowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienia jest zobowiązany spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. wiedzy i doświadczenia: Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 150.000,00 PLN brutto obejmującego roboty polegające na ociepleniu dachu styropianem laminowanym papą termozgrzewalną - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami; 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować osobami oraz maszynami, urządzeniami, narzędziami itp. niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4), że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia z branży budowlanej, kierownik budowy z branży konstrukcyjnej wraz z aktualnymi wpisami do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 200.000,00 PLN i złożyć oświadczenie (na/wg zał. nr 5 do SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych na/wg druku - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie wykazanych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 4 do SIWZ, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia; 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 5) OPŁACONA POLISA lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia /wymagana suma ubezpieczenia min. 200.000,00 PLN/;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin pokój nr 301/302 (III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie ul. Racławicka 13, pokój nr 301/302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.