Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Gliwice: Dostawa czujnika drgań, miernika, sterownika
OZ/D/144/AS/08
Numer ogłoszenia: 169976 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czujnika drgań, miernika, sterownika OZ/D/144/AS/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w podziale na 3 zadania. ZADANIE 1 - Sejsmiczny czujnik drgań. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sejsmicznych czujników drgań typu ICP, służących do pomiaru przyśpieszenia drgań powierzchni elementów konstrukcji budowlanych. (CPV:29.85.25.10-4 Czujniki). ZADANIE 2 - Masowy kontroler i miernik przepływu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu masowych kontrolerów i mierników przepływu gazu, które służą do pomiaru i regulacji przepływu gazu. (CPV:33.25.21.00-2 Urządzenia do pomiaru przepływu).ZADANIE 3 - Sterowniki programowalne. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sterowników programowalnych z zestawem do programowania i kopiowania, które będą wykorzystane w prowadzeniu zajęć laboratoryjnych z przedmiotu podstawy automatyzacji. (CPV:29.86.70.00-4 Jednostka sterująca). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza 14.000 E i nie przekracza 206 000 E.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.25.10-4, 33.25.21.00-2, 29.86.70.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem (sejsmiczny czujnik drgań-zad. 1; masowy kontroler i miernik przepływu-zad 2; sterowniki programowalne z zestawem do programowania i kopiowania-zad. 3; i wartością (zad.1-ok. 2.6 tyś. zł, zad.2-ok. 4.6 tyś. Zł, zad.3-ok. 1.5 tyś.zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, warunków serwisowych terminu realizacji itd. 5. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty potwierdzające ich spełnienie zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnianie tych warunków (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych.: 1A: Oświadczenie, 2A: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3A. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3B. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 dostaw wymienionych w powyższym wykazie. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 4A Oferta Cenowa, 5A: Tabela Parametrów Technicznych. 5B: Fotografie, opisy, foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w języku angielskim - dotyczy Zadania 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 509..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Sejsmiczny czujnik drgań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sejsmicznych czujników drgań typu ICP, służących do pomiaru przyśpieszenia drgań powierzchni elementów konstrukcji budowlanych. (CPV:29.85.25.10-4 Czujniki). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.25.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Masowy kontroler i miernik przepływu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu masowych kontrolerów i mierników przepływu gazu, które służą do pomiaru i regulacji przepływu gazu. (CPV:33.25.21.00-2 Urządzenia do pomiaru przepływu). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Sterowniki programowalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sterowników programowalnych z zestawem do programowania i kopiowania, które będą wykorzystane w prowadzeniu zajęć laboratoryjnych z przedmiotu podstawy automatyzacji. (CPV:29.86.70.00-4 Jednostka sterująca). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.86.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- Dostawa i montaż wodomierzy zimnej i ciepłej wody i ciepłomierzy oraz bieżące odczyty urządzeń zamontowanych w budynkach Bydgoskiego TBS
- Dostawa gazomierzy miechowych, rotorowych i turbinowych.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Czujniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.