Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Tarnów: Dostawy artykułów spożywczych oraz produktów żywnościowych dla dzieci i niemowląt (zupki, soki, desery)
Numer ogłoszenia: 16994 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych oraz produktów żywnościowych dla dzieci i niemowląt (zupki, soki, desery).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów spożywczych oraz produktów żywnościowych dla dzieci i niemowląt (zupki, soki, desery) dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie.Przedmiot zamóweinia podzielono na 13 Pakietów. Wielkość zamówienia na okres 1 roku określona w Formularzu Cenowym stanowiącym Załacznik Nr 1 do SIWZ. ( Sprawa Nr AE/ZP-27-02/08).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 4 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 6.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13 pokój nr 13 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225).2.Oświadczenie producenta , że przedmiot zmówienia oferowany w Pakiecie Nr 12 i 13 spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 kwietnia 2004r (Dz.U. Nr 104 poz. 1094) w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego. 3. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość oraz dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP oraz spełnia wymogi określone w Formularzu Cenowym ( Załącznik Nr 1 do SIWZ). 4. Materiały, ulotki informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie Nr 12 i 13, zawierające w szczególności skład oferowanych produktów żywnościowych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Produkty spożywcze sypkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty spożywcze sypkie. - mąka , płatki, kasza, ryż, sól, cukier, soda, makaron.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Olej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej. - olej uniwersalny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3- Przetwory warzywne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory warzywne: papryka, oliwki, pieczarki, cebula, kukurydza, ogórki, sałatka, koncentrat pomidorowy, chrzan, groszek, barszcz czerwony instant..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Przetwory owocowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory oocowe :dżem, marmolada, powidło, kompot..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Przyprawy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawy: ocet, maga, musztarda, majonez, papryka, pieprz, cynamon, kminek, liść laurowy, czosnek, ziele angielskie, kwasek cytrynowy, sosy,fix do potraw chińskich, rosół drobiowy, przyprawa do kurczaka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Drożdże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drożdże.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Pozostałe artykuły spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Herbata, kakao, kawa rozpuszczalna, budyń, kisiel, galaretka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8- Wyroby piekarskie, ciastkarskie i cukiernicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby piekarskie, ciastkarskie i cukiernicze: paluszki, chrupki kukurydziane, pieczywo ryżowe, wafle owocowe, cukierki owocowe, lizaki, biszkopty, suchary..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Koper suszony..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koper suszony..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Woda mineralna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda mineralna: woda mineralna gazowana, woda mineralna gazowana o smaku cytrynowym, sok owocowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Pozostałe artykuły spożywcze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostałe artykuły spożywcze: rodzynki, kokos, orzechy włoskie, proszek do pieczenia, kawa capuccino waniliowa, olejki zapachowe, przyprawa do piernika, miód sztuczny i naturalny, cukier waniliowy, mak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12- Zupki dla dzieci od 5 do 12 m-ca życia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zupki dla dzieci od 5 do 12 m-ca życia: jarzynowe z drobiem, królikiem i/lub ryżem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Soki zagęszczone lub desery..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soki zagęszczone lub desery: marchew, banan, jabłko..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Remont łaźni w oddziałach mieszkalnych D,E w Oddziale Zewnętrznym w Tarnowie-Mościcach
- Przebudowa kortu tenisowego na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Tarnowcu
- Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków
- Dostawa środków ochrony do Zakładu Karnego w Tarnowie
- Dokumentacja projektowa na przebudowę istniejącego skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej w celu utworzenia przejazdów rowerowych dla zad.:"Przebudowa skrzyżowania ul.Ks. Sitki-Piłsudskiego-Słowackiego
- "Roboty budowlane - Nowodąbrowska" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Ligonia 36 w Gliwicach
- Dostawa Żywności do Jadłodajni Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025r.
- DOSTAWA PRZYPRAW, MAKARONÓW, PRODUKTÓW MĄCZNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH I JAJ DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W GRÓJCU 2025/2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz ciastek suchych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 3 w podziale na części.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.