eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa I etapu garażu wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu w OPP Piaseczno, ul. Puławska 44E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Warszawa: Budowa I etapu garażu wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu w OPP Piaseczno, ul. Puławska 44E
Numer ogłoszenia: 169894 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa I etapu garażu wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu w OPP Piaseczno, ul. Puławska 44E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa I etapu garażu wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu w OPP Piaseczno, ul. Puławska 44E. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: a) budowy budynku garażowego (oznaczonego na planie zagospodarowania nr 35), parterowego, niepodpiwniczonego z modułem socjalno-biurowym o parametrach: - powierzchni użytkowej 752,23m2 - kubaturze 4606m3 - powierzchni zabudowy 746,90 m2 w technologii hal stalowych na fundamentach monolitycznych z dachem dwuspadowym, symetrycznym. Ramy konstrukcyjne rozparte na stopach fundamentowych z pokryciem systemowymi płytami warstwowymi; b) wykonanie prac rozbiórkowych istniejących utwardzeń terenu, tj. rozbiórki nawierzchni z płyt betonowych oraz rozbiórek i przekładek uzbrojenia podziemnego, c) zagospodarowania terenu o wymiarach: 67,86 m x 16,8 m, tj.: 1 140,05 m2. - przebudowy wjazdu/zjazdu na plac manewrowy, - wykonania niwelacji terenu, - odwodnienia placu utwardzonego. - wykonania nowego placu utwardzonego,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 10 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykazać się realizacją, w okresie o którym mowa w pkt III.4.1 - minimum 2 (dwóch) robót budowlanych w tym: a)jednej roboty obejmującej zakresem budowę budynku o konstrukcji szkieletowej i kubaturze min. 3000 m3, oraz b)jednej roboty obejmującej zakresem wykonaniem nawierzchni manewrowych (np. drogi, parkingi) dla pojazdów ciężkich

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 5 osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, w tym po min. 1 osobie, w każdej z n/w specjalności: 1. budowlano-konstrukcyjnej, 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych, 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4. drogowej, 5. telekomunikacyjnej - wydanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) lub wcześniejszymi przepisami prawa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz urządzeń i materiałów przewidzianych do użycia/wbudowania przy realizacji zamówienia, sporządzony na podstawie dokumentacji PB-W i STWiOR odrębnie dla każdej z branż i instalacji, wraz ze wskazaniem typu, nazwy handlowej i producenta oraz z podaniem podstawowych parametrów technicznych - z wyłączeniem artykułów budowlanych tzw. masowych np. piasek, cement, itp. W przypadku zaoferowania urządzeń i materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych do materiałów i urządzeń wymienionych w PB-W i STWiOR, Wykonawca poza wypełnieniem ww. wykazu zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające parametry techniczne (np. karty katalogowe, DTR-ki) wraz z zobowiązaniem do dokonania zmian w dokumentacji PB-W i STWiOR oraz uzyskania pod tymi zmianami podpisu projektanta - jeżeli będzie to wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w treści umowy w sytuacji, gdy nastąpi zmiana technologii wykonania robót lub urządzeń i materiałów używanych do ich wykonania, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość po wcześniejszej akceptacji zawieszenia biegu terminu wykonania umowy w przypadku: a. wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: dotyczących nieterminowego przekazania terenu realizacji roboty, wadliwości dokumentacji projektowej, b. konieczności zlecenia robót zamiennych, c. konieczności udzielenia zamówień dodatkowych opisanych w art.67 ust.1 pkt.5 Ustawy, d. wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej, - na okres niezbędny do usunięcia przeszkód powodujących zawieszenie biegu terminu wykonania przedmiotu umowy. Termin wykonania przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o okres zawieszenia Każdy przypadek wystąpienia okoliczności mających wpływ na terminowość wykonania robót powinien zostać wpisany do Dziennika budowy nie później niż do końca dnia roboczego następującego po dniu wystąpienia tego rodzaju okoliczności, a następnie potwierdzony wpisami do Dziennika budowy przez osoby ze strony Zamawiającego. Brak któregokolwiek z ww. wpisów do dziennika budowy wyłącza uprawnienie Wykonawcy do wnioskowania do Zamawiającego o zmianę terminów realizacji elementów robót wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa, opłata 1432,05 PLN przelew na rachunek 75 1010 1010 0056 5622 31 000 000.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.