Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Świebodzice: BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ WEWNĘTRZNEJ
W ŚWIEBODZICACH
Numery działek:490,491/19,491/20,492,505/41,825 obręb 0003 Śródmieście
Numer ogłoszenia: 169876 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice, ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, fax 074 6669509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.swiebodzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ WEWNĘTRZNEJ W ŚWIEBODZICACH Numery działek:490,491/19,491/20,492,505/41,825 obręb 0003 Śródmieście.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ WEWNĘTRZNEJ W ŚWIEBODZICACH Numery działek:490,491/19,491/20,492,505/41,825 obręb 0003 Śródmieście Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie drogi wewnętrznej o szerokości 4,00m i długości 72,2m z mijanką o długości 12,0m ze skosami 1:2 i szerokości łącznie z jezdnią 6,0m.Zaprojektowana droga wewnętrzna stanowić będzie ciąg pieszo - jezdny ze zjazdem o szerokości 5,0m na działkę nr 825 oraz schodami spacerowymi umożliwiającymi przejście pieszym z ulicy Strzeleckiej do ulicy Polnej. Realizacja zadania wymagać będzie wykonania następującego zakresu prac: a). Wykonanie nawierzchni jezdni-warstwa ścieralna z szarej brukowej kostki betonowej b). Wykonanie nawierzchni opaski ,ułożenie krawężników wibroprasowanych oraz obrzeży na ławie betonowej z oporem . c). Wykonanie schodów o szerokości 1,50 m z obustronnymi balustradami dwuporęczowymi dla osób niepełnosprawnych. d). Wykonanie odwodnienia zaprojektowanej drogi jednostronnym ściekiem przykrawężnikowym ze studzienką uliczną fi 500 i podłączeniem przykanalika o długości 12 m do istniejącej studni kanalizacji deszczowej. e). Wykonanie robót wg. uzgodnień z operatorami TP S.A. i DIALOG przy dwóch doziemnych liniach teletechnicznych. f). Wykonanie i ukształtowanie skarpy ze wzmocnieniami oraz urządzenie zieleni. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, opisach zakresów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 5.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia w następujących specjalnościach: specjalność drogowa - specjalność telekomunikacyjna 5.3. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzech zamówień o wartości porównywalnej,obejmujących budowę i naprawę dróg o nawierzchni w technologii jak w projekcie. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. 6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert.. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Złożona oferta zgodna z załączonym wzorem oferta zał.Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy . 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Wykaz osób, które będą pełniły funkcje kierownika budowy i kierowników robót w specjalnościach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z uprawnieniami budowlanymi dla w/w osób, określonymi przepisami Prawa budowlanego-zał Nr 2 do SIWZ . b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zamówień zał. Nr 3 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji (minimum trzy zadania). Wykaz musi zawierać: nazwę zadania , jego cenę brutto, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres Inwestora. b) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia określone w wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje ,zaświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2 Kosztorys ofertowy 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) 6 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (min. trzy zadania, budowa i remonty dróg o nawierzchni ścieralnej w technologii jak w projekcie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanych należycie 7 Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy i kierowników robót robót). Zał. nr. 2 do SIWZ 8 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa - jeżali taka sytuacja występuje 10 Podpisany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.3 , 4 , 5 a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6.5. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono w.obec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5,6 tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3909W na odcinku Jabłonna Lacka - Toczyski" - Etap 2.
- Odbudowa drogi powiatowej nr 1075F - ul. Bolesława Chrobrego w Żaganiu
- Remont nawierzchni bitumicznej przy bud. 39 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 52 w Grudziądzu
- Naprawa drogi gruntowej w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa nr 100/2025
- Remont ulicy Pułaskiego (Budżet Obywatelski)
- Przebudowa drogi powiatowej (ul. Biegonicka) w Nowym Sączu
więcej: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.