Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Siedlce: Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w nowoczesne pomoce dydaktyczne na potrzeby realizacji projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr projektu: POKL.09.02.00-14-144/13
Numer ogłoszenia: 169613 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 794 37 86, faks 25 794 37 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w nowoczesne pomoce dydaktyczne na potrzeby realizacji projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr projektu: POKL.09.02.00-14-144/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w nowoczesne pomoce dydaktyczne na potrzeby realizacji projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr projektu: POKL.09.02.00-14-144/13.. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, a które składają się: Część 1 - Pomoce dydaktyczne do pracowni geodezji Część 2 - Pomoce dydaktyczne - zestaw mebli do pracowni handlowej Część 3 - Oprogramowanie edukacyjne, podręczniki i zestaw plansz Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy. 2. Dostawa na koszt wykonawcy. 3. Instrukcje uruchamiania i obsługi w języku polskim. 4. Przedmiot zamówienia dzieli się na części. 5. Oferowane pomoce dydaktyczne posiadają odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (DZ. U. Nr 6 z 22.01.2003 poz. 69), wystawione przez akredytowane jednostki certyfikujące, z możliwością identyfikacji wyrobów oraz aktualnym terminem ważności. 6. Wszystkie pomoce dydaktyczne są zakupywane z przeznaczeniem do użytku w pracowniach zawodowych w szkołach ponadgimnazjalnych. 7. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 8. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, nazwa, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot umowy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.41.00.00-2, 38.30.00.00-8, 39.17.00.00-4, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu (przedmiotu dostawy), umożliwiająca porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi występującym w Opisie przedmiotu zamówienia, przedstawiona na Formularzu rzeczowo-cenowym - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Deklaracja Zgodności z normą CE na oferowany sprzęt oraz meble (dot. części I i II), lub oświadczenie, że oferowany sprzęt i meble spełniają normy CE. Wykonawca może dostarczyć dokument na całość sprzętu lub na każdy rodzaj sprzętu oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr projektu: POKL.09.02.00-14-144/13.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne do pracowni geodezji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne do pracowni geodezji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.41.00.00-2, 38.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomoce dydaktyczne - zestaw mebli do pracowni handlowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne - zestaw mebli do pracowni handlowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie edukacyjne, podręczniki i zestaw plansz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie edukacyjne, podręczniki i zestaw plansz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Świadczenie usług w zakresie rekrutacji personelu medycznego.
- Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
- "Zakup szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej, pracowników Centrum Kontaktu Klientów ZUS"
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Symulacji Medycznych,
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Dostawa wyposażenia do pracowni ekonomicznej, budownictwa, informatycznej i gastronomicznej w ZST-Z im. M. Rataja w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu "Najlepsi na rynku pracy"
- Zakup infrastruktury serwerowej oraz macierzy wraz z konfiguracją.
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- Cyfryzacja SP im.T.Kościuszki w Drużbicach w drodze wyposażenia placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne z modernizacją infrastruktury sieciowej niezbędnego do realizacji wysokiej jakości kształcenia
- Usługa dostępu do dużego modelu językowego z wykorzystaniem API z gwarantowaną wydajnością, wraz ze wsparciem technicznym na okres 24 miesięcy, znak sprawy AEZ/S-038/2025
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.