Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Sulików: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 169487 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II , ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787353, faks 75 7787353.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspigsulikow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II z podziałem na 8 części. Część nr1 Różne artykuły spożywcze. Część nr2 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie-ciastkarskie. Część nr3 Drób i przetwory z drobiu. Część nr4 Mięso,produkty mięsne, wędliny. Część nr5 Ryby mrożone, filety rybne. Część nr6 Warzywa i owoce mrożone Część nr7 Owoce i warzywa. Część nr8 Produkty mleczarskie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.11.20.00 - Drób 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunków zostanie ocenione na zasadzie złożonego oświadczenia w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunków zostanie ocenione na zasadzie złożonego oświadczenia w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunków zostanie ocenione na zasadzie złożonego oświadczenia w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunków zostanie ocenione na zasadzie złożonego oświadczenia w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunków zostanie ocenione na zasadzie złożonego oświadczenia w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspigsulikow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat szkoły - Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SULIKÓW
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie "
- "Zabezpieczenie mieszkańców Gminy Sulików w zasoby wody poprzez rozbudowę istniejącego ujęcia w Mikułowej o dodatkowe studnie głębinowe" - etap III
więcej: przetargi SULIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI W PRZEDSZKOLU NR 5 W LĘBORKU
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Sukcesywna dostawa mięsa i drobiu do stołówki Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie w okresie od 01.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach - 2 postępowanie
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie w okresie od 01.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek CUL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.