Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-26
Płock: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań immunochemicznych, moczu, gazometrii, dostawa systemu próżniowego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, szybkich testów diagnostycznych, odczynników i barwników laboratoryjnych, skierowań i kodów kreskowych
Numer ogłoszenia: 169449 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań immunochemicznych, moczu, gazometrii, dostawa systemu próżniowego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, szybkich testów diagnostycznych, odczynników i barwników laboratoryjnych, skierowań i kodów kreskowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych, dzierżawa aparatu do badań moczu wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych, dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników do badań gazometrycznych, oznaczeń jonów Na, K i kontroli codziennej na 1 poziomie, dostawa kart skierowań i kodów kreskowych do czytnika OMR laboratoryjnego systemu informatycznego firmy Roche, dostawa odczynników do badań z zakresu manualnej serologii transfuzjologicznej 1 oraz 2, dostawa systemu zamkniętego próżniowego pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do OB, dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz jednorazowego, dostawa barwników i odczynników, dostawa odczynników do biochemii manualnej, zakup szybkich testów diagnostycznych, dostawa probówek szklanych do spektrofotometru Pointe 180 z podziałem na 12 pakietów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 33.69.61.00-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-7, 22.00.00.00-0, 33.69.61.00-6, 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7, 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.69.62.00-0, 33.79.30.00-5, 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Oświadczenia, iż oferowany analizator, odczynniki, materiały kontrolne, kalibratory i inne materiały zużywalne są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem i na potwierdzenie powyższego Wykonawca posiada aktualne dokumenty oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania - wg Załącznika Nr 8 do SIWZ - dotyczy Pakietów Nr 1-3; 5-12 2. Wypełniony i podpisany opis parametrów granicznych analizatora do immunochemii - Załącznik Nr 1.1. do OPZ - dotyczy Pakietu Nr 1 3. Wypełniony i podpisany opis parametrów granicznych analizatora do moczu - Załącznik Nr 1.2 do OPZ - dotyczy Pakietu Nr 2 4. Wypełniony i podpisany opis parametrów granicznych aparatu do badań parametrów krytycznych - Załącznik Nr 1.3 do OPZ - dotyczy Pakietu Nr 3 5. Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiednie karty charakterystyki substancji szkodliwych (16sto punktowa) wystawione dla każdego barwnika (odczynnika) odrębnie, o ile dotyczy, oraz Wykonawca dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy w terminie 5 dni od daty wezwania- dotyczy pakietu nr 9 - według załącznika nr 9 do SIWZ; 6. Ulotek oferowanych testów potwierdzających metodykę i zakresy oznaczeń - dotyczy pakietu nr 11.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Załącznika Nr 6.1 - 6.12 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; g. zmiana danych podmiotów zawierających umowę (itp. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); h. zmiana nazwy handlowej asortymentu, nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - DZIERŻAWA ANALIZATORA DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW KONTROLNYCH ORAZ ZUŻYWALNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DZIERŻAWA ANALIZATORA DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW KONTROLNYCH ORAZ ZUŻYWALNYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 33.69.61.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - DZIERŻAWA ANALIZATORA DO BADAŃ MOCZU WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW KONTROLNYCH ORAZ ZUŻYWALNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DZIERŻAWA ANALIZATORA DO BADAŃ MOCZU WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW KONTROLNYCH ORAZ ZUŻYWALNYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - DZIERŻAWA APARATU DO BADAŃ PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONANIA 4.000 BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH I CODZIENNEJ KONTROLI NA JEDNYM POZIOMIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DZIERŻAWA APARATU DO BADAŃ PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONANIA 4.000 BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH I CODZIENNEJ KONTROLI NA JEDNYM POZIOMIE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 33.69.65.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - KARTY SKIEROWAŃ I KODY KRESKOWE DO CZYTNIKA OMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KARTY SKIEROWAŃ I KODY KRESKOWE DO CZYTNIKA OMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - ODCZYNNIKI DO BADAŃ Z ZAKRESU MANUALNEJ SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ 1 - KRWINKI DO BADAŃ SERLOGICZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO BADAŃ Z ZAKRESU MANUALNEJ SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ 1 - KRWINKI DO BADAŃ SERLOGICZNYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - ODCZYNNIKI DO BADAŃ Z ZAKRESU MANUALNEJ SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ 2 - ODCZYNNIKI MONOKLONALNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO BADAŃ Z ZAKRESU MANUALNEJ SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ 2 - ODCZYNNIKI MONOKLONALNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - SYSTEM ZAMKNIĘTY PRÓŻNIOWY POBIERANIA KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO OB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEM ZAMKNIĘTY PRÓŻNIOWY POBIERANIA KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO OB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY JEDNORAZOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY JEDNORAZOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - BARWNIKI I ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BARWNIKI I ODCZYNNIKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - ODCZYNNIKI DO MANUALNEJ BIOCHEMII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO MANUALNEJ BIOCHEMII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - SZYBKIE TESTY DIAGNOSTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZYBKIE TESTY DIAGNOSTYCZNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - PROBÓWKI SZKLANE DO SPEKTROFOTOMETRU POINTE 180.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROBÓWKI SZKLANE DO SPEKTROFOTOMETRU POINTE 180.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku.
- Dozorowanie i zabezpieczenie mienia nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Zakup zabudowy meblowej i regałów magazynowych w ramach zadania pn. "Modernizacja Oddziału Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w Wojewódzkim Szp Zesp w Płocku".
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- Dostawa i montaż wyposażenia obejmującego bramki, ogrodzenia oraz piłkochwyty na Kompleks Sportowy Stoczniowiec w Płocku - MOSiR 25/2025
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa odczynników do oznaczeń hematologicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





