eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirosławiecRemont podleśniczówki -78-650 Mirosławiec Kolonia Gniewosz 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Mirosławiec: Remont podleśniczówki -78-650 Mirosławiec Kolonia Gniewosz 1
Numer ogłoszenia: 169305 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec, ul. Wolności 30, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595094, fax 067 2596331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/miroslawiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont podleśniczówki -78-650 Mirosławiec Kolonia Gniewosz 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : Remontem objęte jest wykonanie robót remontowych budynku mieszkalnego składającego się z 2 lokali mieszkalnych na parterze i poddaszu, tj. wymiany pokrycia dachowego z dachówki cementowej na dachówkę z dociepleniem, wykonanie docieplenia ścian budynku z wykonaniem elewacji. Zakres robót budowlanych do wykonania: - wymiana pokrycia dachowego z wszystkimi obróbkami, - przedłużenie pokrycia dachowego, - wykonanie podbitki dachowej z desek zaimpregnowanych, - wykonanie wiatrownic dachowych z desek zaimpregnowanych, - przemurowanie przewodów kominowych ponad dachem z cegły klinkierowej, - wymiana stolarki okiennej na poddaszu - szt. 4, - wstawienie dodatkowych 2 okien dachowych oraz okna włazowego kominiarskiego, - wymiana drzwi wejściowych, - docieplnenie budynku płytami styropianowymi z wykonaniem tynku strukturalnego - malowanie ścian elewacji, - montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej w kolorystyce dachu, - montaż stopni kominiarskich i ławy kominiarskiej, - montaż płotków przeciwśniegowych, - roboty malarskie, - uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.91 - 45.44.21.91 Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2 500,00 zł należy wnieść do dnia 18 sierpnia 2008 r. do godziny 10.00 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego Wadium można wnosić we wszystkich formach przewidzianych w ustawie. - Bank : PKO BP S.A. O/Wałcz - Nr rachunku : 53 1020 2847 0000 1402 0070 3231 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium przetargowe na wykonanie zamówienia Remont podleśniczówki- 78-650 Mirosławiec, Kolonia Gniewosz 1.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ad. 1) Posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej Ad. 2) 1.Wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, doświadczenie w realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 90.000 zł w roku działalności lub 200.000 zł za ostatnie pięć (2003-2008) lata łącznie. Ad. 3) 1.znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają własne lub udokumentują dostęp do kredytu w wysokości nie mniejszej niż 60.000 zł. 2.posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej przynajmniej w zakresie podstawowym na sumę nie mniejszą niż 20% całkowitej ceny oferty, ale nie mniejszą niż 50.000 zł i zobowiążą się do odnawiania polisy ubezpieczeniowej przez cały okres realizacji zamówienia. 3.Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min. 30 dni licząc od dnia złożenia faktury. 4.Udzielą rękojmi za wady wykonanych robót - min. 36 miesięcy, 5.Udzielą gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia - min. 36 miesięcy, Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania warunków dokona Komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót, kosztorysu ślepego i wizji lokalnej. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 4)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 5)spółki cywilne - umowa spółki. 6)Konsorcja - umowa konsorcjum 7) Oświadczenia o : -sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców - Załącznik nr 5, -okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót - min. 36 miesięcy, -okresie gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia - min. 36 miesięcy, -uporządkowaniu terenu (usunięcie materiałów z rozbiórki ) po zakończeniu robót, -ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, -terminie wykonania zamówienia do 31.10.2008 r. -wyrażeniu zgody na odroczony okres płatności min. 30 dni licząc od dnia złożenia faktury, -wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126) -dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem ( tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej ) 8) Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami, a dla kierownika budowy sprawującego samodzielnie funkcję techniczną na budowie, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia- zgodnie z art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2003 r. nr 207 poz. 2016), tj.: -odpis decyzji organu samorządu zawodowego nadającą kierownikowi budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności m.in.: konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej, -aktualne zaświadczenie o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy (lub związku firm) składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, terminu wykonywania i odbiorców robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (protokóły odbioru robót, listy referencyjne, opinie); 2)Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania oraz nazwą i adresem podwykonawcy - Załącznik 5 do niniejszej specyfikacji lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecania wykonywania zamówienia podwykonawcy. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Informacja banku w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w zakresie przynajmniej podstawowym nie mniejsza niż 20% całkowitej ceny oferty, ale nie mniejszą niż 50.000 zł. 3)Oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na cały okres świadczenia zamówienia. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty : a.pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Dokument powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3.posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, natomiast wspólnie muszą wykazać, że : 1.posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/miroslawiec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Mirosławiec 78-650 Mirosławiec ul. Wolności 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Mirosławiec 78-650 Mirosławiec ul. Wolności 30 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.