Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Ruda Śląska: Remont pokrycia dachowego budynku czynnego Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 223
Numer ogłoszenia: 169209 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, fax 032 2420138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego budynku czynnego Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 223.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych . Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu budynku czynnego Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 223 Zakres prac obejmuje remont całego dachu tj. wymiana pokrycia dachowego (uwaga: kolor i kształt dachówki ma odpowiadać obecnie istniejącym dachówkom, karpiówkom), towarzyszące temu roboty ciesielskie, roboty blacharskie i roboty murarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. W ciągu ostatnich 5 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 2 roboty o wielkości, charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia dla każdego zadania oddzielnie - wartości tych robót nie mogą być mniejsze niż 200 000,00 zł. 4. Zatrudniają pracowników z uprawnieniami pozwalającymi na przeprowadzenie postępowania: a. kierownik budowy: 5 letni staż pracy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 350 000,00 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami specyfikacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 1) Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób (z zaznaczeniem reprezentowanych przez te osoby podmiotów) z podaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w trakcie realizacji zamówienia, 5) Kserokopie uprawnień osób wyznaczonych do realizacji zadania wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonywania - wykaz przynajmniej 2 robót o wartości tych robót nie mogą być mniejsze niż 200 000,00 zł. 7) Dokumenty potwierdzające, że w/w prace zostały wykonane (np. referencje), 8) Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska pokój nr 4.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej.
- Bielszowice Trails - Etap 5: Rozbudowa terenowych tras rowerowych w Parku Strzelnica
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2025 r.
- Adm.261.2.2025- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Rozbudowa ulicy Torowej w Rudzie Śląskiej - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe dachu sali sportowej i przewiązki Zespołu Szkół Odzieżowych nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie
- Naprawa zewnętrznej hydroizolacji w budynku laboratoryjnym wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi oraz uszczelniającą iniekcją szybu windowego przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9 we Wrocławiu
- Wymiana dachu na budynku OSP Kuków
- NAPRAWA I DOCIEPLENIE DACHU BUDYNKU NR 16
- Termomodernizacja dwóch budynków położonych w Ustce
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.