eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości będących w zasobach WAM OReg. Gdynia w miejscowościachGdańsk, Pruszcz Gd., Gdynia, Rozewie, Czarne, Siemirowice, Ustka, Słupsk, Hel i Malbork

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Gdynia: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości będących w zasobach WAM OReg. Gdynia w miejscowościach: Gdańsk, Pruszcz Gd., Gdynia, Rozewie, Czarne, Siemirowice, Ustka, Słupsk, Hel i Malbork
Numer ogłoszenia: 16917 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości będących w zasobach WAM OReg. Gdynia w miejscowościach: Gdańsk, Pruszcz Gd., Gdynia, Rozewie, Czarne, Siemirowice, Ustka, Słupsk, Hel i Malbork.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz odpadów komunalnych stałych pochodzących z gospodarstw domowych wykazanych Załączniku nr 7 do SIWZ. W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie/licencję/koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów komunalnych na terenach gmin objętych zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę sukcesywnego wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych w okresie nie mniej niż 12 m-cy o wartości brutto nie mniej niż 50.000,- zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej 2 samochody do opróżniania pojemników, 1 samochód do zbiórki odpadów wielkogabarytowych, 1 urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników, 15 pojemników do gromadzenia odpadów o pojemności 1100 l, 1 kontener na odpady wielkogabarytowe

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000,- zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) Zmniejszenie wartości części zamówienia w wyniku prywatyzacji, zbycia lub przekazania budynków ujętych w danej części zamówienia. 2) Zwiększenie wartości części zamówienia w wyniku oddania do użytku, otrzymania lub nabycia budynków w rejonie danej części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia pok. 221.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia Kancelaria, pok. 130.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - obejmuje rejon miejscowości Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych stałych pochodzących z gospodarstw domowych wykazanych Załączniku nr 7 do SIWZ. W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - obejmuje rejon miejscowości Pruszcz Gd..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych stałych pochodzących z gospodarstw domowych wykazanych Załączniku nr 7 do SIWZ. W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - obejmuje rejon miejscowości Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych stałych pochodzących z gospodarstw domowych wykazanych Załączniku nr 7 do SIWZ. W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - obejmuje rejon miejscowości Hel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - obejmuje rejon miejscowości Malbork.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - obejmuje rejon miejscowości Rozewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - obejmuje rejon miejscowości Czarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 - obejmuje rejon miejscowości Siemirowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 - obejmuje rejon miejscowości Ustka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 - obejmuje rejon miejscowości Słupsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzi: - dostawa, ustawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ilości odpowiadającej stanowi zasiedlenia; - wykonanie usługi wywozu terminowo i dobrze jakościowo; - dokonywanie napraw i wymiany pojemników wyeksploatowanych w trybie normalnego zużycia, nie nadających się do dalszego użycia; - systematyczny (przynajmniej dwa razy w tygodniu) wywóz odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, w terminach uzgodnionych z zamawiającym; - uprzątnięcie terenu w altanach śmietnikowych wokół pojemników po ich opróżnieniu lub wymianie ; - wywóz odpadów wielkogabarytowych (co najmniej dwa razy w roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - mycie i dezynfekcja pojemników z częstotliwością w okresie od 1 kwietnia do 30 września co najmniej dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 października do 31 marca co najmniej 1 raz w tym okresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.