eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniawyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
Numer ogłoszenia: 168975 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły papiernicze: Lp. Rodzaj papieru Szacunkowa ilość na kwartał Ilość arkuszy w opakowaniu 1. Papier kserograficzny A4 80g-m2 ± 2 3000 ryz 500 arkuszy-ryza 2. Papier kserograficzny A3 80g-m2 ± 2 10 ryz 500 arkuszy-ryza 3. Składanka komputerowa (samokopiująca) 240 1 + 0 5 kartonów 2000 arkuszy-karton 4. Składanka komputerowa (samokopiująca) 240 1 + 1 5 kartonów 900 arkuszy-karton, 5. Składanka komputerowa (samokopiująca) 240 1 + 2 5 kartonów 600 arkuszy-karton 6. Składanka komputerowa (samokopiująca) 360 1 + 0 2 kartony 2000 arkuszy-karton 7. Składanka komputerowa (samokopiująca) 360 1 + 2 2 kartony 600 arkuszy-karton Parametry dotyczące papieru wymienionego w poz. 1 i 2 - gramatura - 80 ± 2 g-m2 - wilgotność - 3,8 - 5.0% - białość - min. 150 CIE - nieprzezroczystość - większa równa niż 91% Składanka komputerowa z poz. 3 do 7 - bez nadruków oryginał/kopia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy PZP. ocena: spenia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Certyfikaty potwierdzające parametry oferowanego przedmiotu zamówienia. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.