eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi konserwacji dźwigów osobowych i towarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Poznań: Usługi konserwacji dźwigów osobowych i towarowych
Numer ogłoszenia: 168910 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna, ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6579000, fax 061 6579009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji dźwigów osobowych i towarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji dźwigów osobowych i towarowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Na potwierdzenie tego, Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru (Załącznik nr 4 niniejszej IDW). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego z nich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Certyfikat UDT w zakresie dostaw i montażu, remontów i konserwacji dźwigów stanowiących przedmiot zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty o których mowa w punkcie 1 i 2 muszą być złożone przez każdego z nich. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie. Zmawiający za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uzna należycie wykonane usługi polegające na konserwacji dźwigów osobowych i towarowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. o wartości stanowiącej minimum 27. 000 zł. netto. Wykaz musi zostać sporządzony na formularzu zgodnie z Załącznikiem nr 2 5. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: -co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia w zakresie wymaganym przez UDT do wykonywania prac konserwatorsko naprawczych ( kwalifikacje potwierdzone uprawnieniami nadanymi przez UDT ) -co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia w zakresie wymaganym przez UDT w zakresie kontroli jakości ( kwalifikacje potwierdzone uprawnieniami nadanymi przez UDT ) -co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia w zakresie wymaganym przez UDT do wykonania pomiarów elektroenergetycznych ( kwalifikacje potwierdzone uprawnieniami nadanymi przez UDT ) Z spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dla każdej z w/w osób uprawnień wydanych przez UDT oraz złożenie oświadczenia na formularzu zgodnym z Załącznikiem nr 3 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców , dokumenty o których mowa w pkt. 4, 5 i 6 mogą być złożone tylko przez jednego z nich. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do przedkładanych przez niego dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w szczególności § 2 tegoż rozporządzenia. 9. Dokumenty , o których mowa w pkt. 1,2,3 załączane są do oferty w oryginale lub kopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania tego typu oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Ponadto dokumenty składane w języku obcym, w przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 10. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków i załączonych dokumentów zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Stawka roboczogodziny - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ul. Rybaki 18a,61-884 Poznań.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ul. Rybaki 18a,61-884 Poznań pokój 230.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.