eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoRemont elewacji budynku wieży sędziowskiej na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie polegający na wymianie lekkiej ściany osłonowej metalowo-szklanej na elewacji wschodniej i północnej oraz podsufitek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Leszno: Remont elewacji budynku wieży sędziowskiej na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie polegający na wymianie lekkiej ściany osłonowej metalowo-szklanej na elewacji wschodniej i północnej oraz podsufitek.
Numer ogłoszenia: 168755 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5205640, fax 065 5205611.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku wieży sędziowskiej na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie polegający na wymianie lekkiej ściany osłonowej metalowo-szklanej na elewacji wschodniej i północnej oraz podsufitek..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wymiana okien stałych i uchylnych oraz drzwi wykonanych z profili aluminiowych na okna stałe i rozwieralno-uchylne oraz drzwi wykonane z profili aluminiowych z przekładką termiczną i płyty warstwowe ; 2) wymiana podsufitki nad tarasem, lożą honorową i okapem dachu wykonanej z elementów panelowych na panele z blachy stalowej lakierowanej; 3) w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia polegającą na kontynuacji rozpoczętego w latach ubiegłych remontu elewacji budynku wieży sędziowskiej, dla właściwego jednolitego wyglądu budynku zamawiający wymaga, aby obecne zamówienie wykonano przy zastosowaniu ślusarki z profili aluminiowych firmy REYNAERS oraz płyt warstwowych PFLAUM seria P symbol P-MD/0,5 gr. 80 mm w kolorze Polar 3, użytych do wykonania lekkiej ściany osłonowej metalowo-szklanej na elewacjach południowej i zachodniej. 4) przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca dokona szczegółowych pomiarów elementów elewacji i opracuje projekt wykonawczy, wykonania i montażu lekkiej ściany osłonowej metalowo-szklanej elewacji oraz jej zamocowania do istniejącej konstrukcji nośnej. 5) zdemontowane elementy lekkiej obudowy i podsufitek zagospodaruje wykonawca, przy zachowaniu obowiązujących przepisów ustawy o odpadach.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.15 - Instalowanie okien metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.12 - Instalowanie metalowych ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w Banku PKO BP S.A. Leszno nr 96 1020 3088 0000 8802 0005 7075 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Strzeleckiej 7 w Lesznie. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowaniem złożenia oryginału w sekretariacie MOSiR, należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do terminu złożenia ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął terminu związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 5) udzielą 5 letniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego wykonanego zamówienia. 6) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie, której występował montaż ślusarki aluminiowej o wartości nie mniejszej niż 70 % ceny oferty na niniejsze zamówienie; 7) wniosą wadium 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 1) podmioty składające ofertę wspólną ustanowią jednego z partnerów konsorcjum jako pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) każdy z partnerów konsorcjum musi spełniać warunki udziału w postępowaniu i w imieniu swojej firmy składa oświadczenia oraz dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; 4) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; 5) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna. 6) przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy składający wspólną ofertę przedłożą zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie uzupełniona o postanowienia dotyczące podmiotów występujących wspólnie. 6. Wykonawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie uzupełniona o postanowienia dotyczące podwykonawców. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia wykonawcy i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku); 2) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń; 7) oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty; 8) oświadczenie, że zobowiązuje się do udzielenia 5 letniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego; 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 10 ) dokumenty potwierdzające: wykształcenie, posiadanie uprawnień budowlanych oraz członkostwo izby samorządu zawodowego osoby wytypowanej na kierownika budowy; 12) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie której występował montaż ślusarki aluminiowej o wartości nie mniejszej niż 70 % ceny ofertowej na wykonanie niniejszego zamówienia; 13) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 14) Dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Strzelecka 7, 64 - 100 Leszno.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64 - 100 Leszno, pokój 207.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.