eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Kompleksowa usługa sanitarna celem zabezpieczenia ćwiczeń poligonowych na obiektach administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-18

Giżycko: Kompleksowa usługa sanitarna celem zabezpieczenia ćwiczeń poligonowych na obiektach administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Numer ogłoszenia: 168727 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166597 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sanitarna celem zabezpieczenia ćwiczeń poligonowych na obiektach administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sanitarna, celem zabezpieczenia ćwiczenia poligonowego na obiektach administrowanych przez 24 Wojskowy Odział Gospodarczy w okresie 19.11 - 15.12.2015r. 1.Zamawiający zleca wykonanie usługi sanitarnej w następującym zakresie: 1)Usługa sanitarna polegająca na zabezpieczeniu funkcjonowania polowego węzła sanitarnego składającego się z kontenerów sanitarnych o łącznej ilości co najmniej 20 natrysków i 20 umywalek w okresie 19.11 - 15.12.2015r. 2)Usługa sanitarna polegająca na zabezpieczeniu funkcjonowania polowego węzła sanitarnego składającego się z 12 szt. przenośnych kabin w okresie 19.11 - 15.12.2015r. 2.Wymagania dotyczące usługi w zakresie kontenerów sanitarnych. 1)Kontenery sanitarne muszą być wyposażone w kompletne, sprawne urządzenia zapewniające ich bezawaryjne, bezpieczne użytkowanie a instalacja elektryczna musi być wyposażona w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe. 2)Kontenery sanitarne muszą być wyposażone w niezbędną infrastrukturę pozwalającą na pracę bez dostępu do stacjonarnej sieci wodno - kanalizacyjnej (zbiornik na wodę czystą, zbiornik na wodę brudną, pompy, niezbędna armatura, itp.) 3)Oferowane kontenery powinny być wyposażone w: a)prysznice; b)umywalki; c)kontenery muszą być wyposażone w co najmniej 5 natrysków i 5 umywalek; d)przeciwpoślizgową podłogę; e)nad umywalkami muszą być zawieszone lustra; f)wieszak na ubranie; g)bojler elektryczny do podgrzania wody, lub inny system podgrzewania wody; h)instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe; i)hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; j)zbiornik na czystą wodę i nieczystości płynne; k)Obsługa serwisowa kontenerów sanitarnych obejmuje: l)ustawienie kontenera w sposób stabilny, aby nie zagrażał zdrowiu osób korzystających z kontenera; m)podłączenie kontenerów sanitarnych przez wykwalifikowany personel Wykonawcy do agregatu prądotwórczego dostarczonego przez użytkownika (ćwiczącą jednostkę wojskową) n)całkowite opróżnienie zbiornika (szamba) z nieczystości płynnych, o)uzupełnianie na bieżąco zbiornika wody, p)posprzątanie kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kontenera przy każdym serwisie; q)zmycie i dezynfekcję kontenera wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; r)usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; s)Zabezpieczenie węzła przed działaniem niskich temperatur celem zabezpieczenia ciągłości jego pracy. t)bieżące usuwanie wszelkich niesprawności kontenera lub jego wyposażenia. 3.Wymagania dotyczące usługi w zakresie kabin WC. 1) Oferowane kabiny WC powinny być wyposażone w: a)sedes; b)pisuar; c)wentylację podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny sanitarnej); d)przeciwpoślizgową podłogę; e)zamykany pojemnik na papier toaletowy; f)zamek ze wskaźnikiem - wolny, zajęty; g)wieszak na ubranie; h)oferowane kabiny winny być kabinami tego samego typu i jednakowej kolorystyki. 2) Obsługa serwisowa przenośnych kabin WC obejmuje: a)całkowite opróżnienie zbiornika z nieczystości płynnych, umycie go i napełnienie preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i hamującym rozkład fekaliów; b)posprzątanie kabiny wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie oraz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kabiny; c)zmycie i zdezynfekowanie kabiny wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; d)usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; e)naprawienie niesprawnej kabiny lub jej wyposażenia, aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny, f)wyposażenie i systematyczne uzupełnienie papieru toaletowego. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi poprzez zmniejszenie ilości wykonanych serwisów poszczególnych urządzeń, w przypadku zmiany liczby uczestników ćwiczeń poligonowych lub skrócenia czasu trwania ćwiczeń poligonowych. W takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za wykonaną część umowy. Podstawą do określenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie iloczyn ceny jednostkowej i faktycznej ilości wykonanej usługi. 5.Zamawiający wskaże punkt poboru wody na zabezpieczenie zamówienia. Woda zostanie przekazana nieodpłatnie, co Wykonawca winien uwzględnić przy kalkulacji cenowej zamówienia. 6.Dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników Wykonawcy każdorazowy wjazd na poligon celem przestawienia lub serwisu kontenera sanitarnego, kabiny WC musi być pisemnie uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie lub osobą przez niego upoważnioną. 7.Samochody przeznaczone do realizacji usługi powinien być pojazdami o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz wyposażony w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu. 8.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność) dotyczące następujących badań kontenera sanitarnego: a)pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych; b)rezystancji izolacji; c)zabezpieczeń różnicowo-prądowych 9.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji czynności związanych z realizacją zamówienia - w formie rejestru, według wzoru opracowanego przez Zamawiającego. 10Po wykonaniu całości zamówienia strony podpiszą Protokół odbioru wykonanej usługi sporządzony w oparciu o rejestr o którym mowa w pkt. 9, który stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia i będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 11Oferowane ceny muszą zawierają wszystkie składniki kosztów związane z wykonaniem usługi, a w szczególności wynajęciem przenośnych urządzeń sanitarnych, dostarczeniem i ustawieniem ich przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego, wraz z serwisem początkowym, wykonaniem usług serwisowych oraz odbiór urządzeń wraz z uprzątnięciem terenu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOI TOI Polska Sp. z o.o., ul. Płochocińska 29, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178196,76

  • Oferta z najniższą ceną: 178196,76 / Oferta z najwyższą ceną: 178196,76

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający, w ramach zamówienia podstawowego, przewidział w SIWZ możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.