Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Kętrzyn: Wykonanie projektu modernizacji kina GWIAZDA na potrzeby Kętrzyńskiego Centrum Kultury w Kętrzynie
Numer ogłoszenia: 168659 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, fax 089 752 05 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu modernizacji kina GWIAZDA na potrzeby Kętrzyńskiego Centrum Kultury w Kętrzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu modernizacji kina GWIAZDA na potrzeby Kętrzyńskiego Centrum Kultury w Kętrzynie przedmiot zamówienia obejmuje a) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji istniejącego budynku kina GWIAZDA na potrzeby Kętrzyńskiego Centrum Kultury obejmującego, który obejmuj: - Przygotowanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. - Audyt i projekt budowlany i wykonawczy termomodernizacji budynku kina - 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna. - Projekt budowlany i wykonawczy modernizacji i adaptacji pomieszczeń kinowych oraz kompleksowej przebudowy zaplecza technicznego - 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna. - Projekt budowlany i wykonawczy modernizacji i adaptacji pomieszczeń dostosowywanych dla potrzeb Centrum Kultury - 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna. - Projekty branżowe z podziałem na etapy: I - termomodernizacja budynku; II - modernizacja i adaptacja pomieszczeń kinowych oraz kompleksowa przebudowa zaplecza technicznego; III - modernizacja i adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Centrum Kultury - 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna - Kosztorysy inwestorskie do każdej branży z podziałem na etapy jak wyżej - 2 egzemplarze do każdej branży + wersja elektroniczna - Przedmiar robót do każdej branży z podziałem na etapy jak wyżej - 3 egzemplarze do każdej branży + wersja elektroniczna - Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży z podziałem na etapy jak wyżej - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna - Informacja BIOZ do każdego egzemplarza dokumentacji technicznej. - Studium wykonalności - 2 egzemplarze + wersja elektroniczna b) Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywana w oparciu o dokumentację wymienioną w punkcie a. c) Uzyskanie wymaganych decyzji, opinii, uzgodnień, warunków i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie obowiązujących przepisów . d) Złożenie dokumentacji do Starostwa Powiatowego po akceptacji Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na budowę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden projekt budowlany odpowiadający swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, chodzi o projekt budynku lub modernizację budynku użyteczności publicznej, [budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.)] c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca dostarczy wykaz wykonanych dokumentacji projektowych budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, chodzi o projekt budynku lub modernizację budynku użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości oraz daty i nazwy zamawiającego, a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych prac projektowych 3) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie , że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kętrzynie ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn pok. 305.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kętrzynie ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn Sekratariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych oraz przetworów owocowych i warzywnych oraz słodyczy do Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- "Dostawa implantów do endoprotez oraz dodatkowego asortymentu wyrobów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Remont jezdni ul. Władysława Jagiełły - dojazd do pól
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Golczewo, Wysoka Kamieńska i Świerzno.
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej do przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku KPUS w Bydgoszczy
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach ZZ Nysa, powiat kłodzki Etap I- części od 1 do 12
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.