To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Wrocław: Przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, wykonanie, dostawa banerów typu roll-up i ścianki wystawienniczej w celu promocji projektu P4G - Partnerstwo na dobre, przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa banerów typu
Numer ogłoszenia: 168631 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 128347 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, wykonanie, dostawa banerów typu roll-up i ścianki wystawienniczej w celu promocji projektu P4G - Partnerstwo na dobre, przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa banerów typu roll-up i ścianki wystawienniczej w celu promocji projektu RAZEM DLA POGRANICZA DŚl - CZ, przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, wykonanie, dostawa banerów typu roll-up w celu promocji Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, wykonanie, dostawa banerów typu roll-up i ścianki wystawienniczej w celu promocji projektu P4G - Partnerstwo na dobre, przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa banerów typu roll-up i ścianki wystawienniczej w celu promocji projektu RAZEM DLA POGRANICZA DŚl - CZ, przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, wykonanie, dostawa banerów typu roll-up w celu promocji Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na wszystkie bądź na wybrane części zamówienia wg poniższego podziału i wytycznych: CZĘŚĆ I dotycząca promocji projektu P4G - Partnerstwo na dobre CZĘŚĆ II dotycząca promocji projektu RAZEM DLA POGRANICZA DŚl - CZ CZĘŚĆ III dotycząca promocji Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14400 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt P4G - Partnerstwo na dobre finansowany z BWD oraz ze środków z Norweskiego Mechanizmu Finansowego, projekt RAZEM DLA POGRANICZA DŚl - CZ finansowany z EFRR oraz BWD, Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 finansowany z EFRR oraz BP.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dotycząca promocji projektu P4G - Partnerstwo na dobre.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
- VIP Artur Sienkiewicz Krzysztof Wójcik, ul. Biedronki 3/20, 20-543 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5575,00
- Oferta z najniższą ceną: 5575,00 / oferta z najwyższą ceną: 9460,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dotycząca promocji projektu RAZEM DLA POGRANICZA DŚI-CZ.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
- VIP Artur Sienkiewicz Krzysztof Wójcik, ul. Biedronki 3/20, 20-543 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5075,00
- Oferta z najniższą ceną: 5075,00 / oferta z najwyższą ceną: 8670,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dotycząca promocji Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
- VIP Artur Sienkiewicz Krzysztof Wójcik, ul. Biedronki 3/20, 20-543 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3750,00
- Oferta z najniższą ceną: 3750,00 / oferta z najwyższą ceną: 6320,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Przygotowanie do druku oraz druk wydawnictw na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2024 r.
- Usługa druku wydawnictw dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.