eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduny › Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-18

Zduny: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach
Numer ogłoszenia: 168365 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Zdunach , ul. Łacnowa 26, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 62 7215513, faks 62 7215771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.zduny.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:Usługa w zakresie dowożenia uczniów do szkoły podstawowej i gimnazjum w roku kalendarzowym 2016. Dowóz uczniów odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. od 04 stycznia 2016 roku do 22 grudnia 2016 roku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, a także w dniach innych niż dni nauki szkolnej-rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolna itp.,których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - według pisemnego złożonego zapotrzebowania przez zamawiającego. 2.Liczba kilometrów dziennie - 152 km od poniedziałku do piątku. 3.Autobusy - 45 miejsc siedzących lub większe, w dobrym stanie technicznym- posiadające aktualne przeglądy techniczne, zapewnienie w razie awarii autobusów rezerwowych. 4.Liczba autobusów rano - 2 Wyjazd autobusów w porze umożliwiającej dojazd dzieciom i młodzieży na zajęcia do szkoły na godzinę 8.00. 5.Liczba autobusów po południu - 2. 6. Ilość uczniów dowożonych będzie wynosić 84. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczniów w trakcie roku szkolnego. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca, zaś opiekę nad przewożonymi uczniami zapewni zamawiający. SZCZEGÓŁOWE USTALENIA TRAS DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW: PRZYWÓZ: 1. Linia :Krotoszyn-Perzyce-Zduny-Baszków-Bestwin-Ruda-Rochy-Baszków-Siejew-Zduny 6.55 Krotoszyn- przestanek PKS ul. Zdunowska- wsiada opiekun Perzyce - wieś Zduny - szkoła Baszków Bestwin Ruda Rochy Baszków - szkoła Piaski Siejew - przystanek 7.50 Zduny - szkoła 2.Linia:Krotoszyn-Konarzew-Baszków-Dziewiąte-Baszków-Zduny 7.05 Krotoszyn Konarzew - przystanek PKS - wsiada opiekun Baszków Dziewiąte Baszków - przystanek PKS 7.55 Zduny - szkoła Krotoszyn ODWÓZ: 1.Linia: Krotoszyn-Zduny-Siejew-Baszków-Bestwin-Ruda-Rochy-Baszków-Konarzew (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 14.15 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Siejew Piaski Baszków - szkoła Bestwin Ruda Rochy Baszków - wysiada opiekun Konarzew Krotoszyn ( piątek) Krotoszyn 13.20 Zduny - szkoła wsiada opiekun Siejew Piaski Baszków - szkoła Bestwin Ruda Rochy Baszków - wysiada opiekun Konarzew Krotoszyn 2.Linia:Krotoszyn-Zduny-Baszków-Dziewiąte-Konarzew-Krotoszyn (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 14.15 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Baszków Dziewiąte Konarzew - wysiada opiekun Krotoszyn (piątek) Krotoszyn 13.20 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Baszków Dziewiąte Konarzew - wysiada opiekun Krotoszyn.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają aktualne zezwolenie, koncesję lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób. W celu wykazania spełnienia niniejszego warunku należy załączyć ważną licencję na wykonanie transportu drogowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą się wykonaniem co najmniej jednej usługi w zakresie przewozu dzieci do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu wykazania spełnienia niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanej usługi z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana z należytą starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędny potencjał techniczny tj. zapewniają co najmniej 2 autobusy posiadające 45 miejsc siedzących lub większe, pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne. W celu wykazania spełnienia niniejszego warunku należy załączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem dla oferowanych autobusów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania autobusami. W celu wykazania spełnienia niniejszego warunku należy załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami do prowadzenia pojazdów ( uprawnienia kat.D ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Muszą wykazać, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu wykazania spełnienia niniejszego warunku należy przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty - załącznik nr 1 Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada: 1. W przypadku warunku, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Dokument z którego będzie wynikało: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobu innego podmiotu, - w jaki sposób nastąpi wykorzystanie zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o którym mowa w art.22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt.III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Czas podstawienia zamiennego, sprawnego pojazdu - 5.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs.zduny.pl/bip1/bip.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Zdunach, 63-760 Zduny, ulica Łacnowa 26 - sekretariat tel. 62 7215513.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Zdunach, 63-760 Zduny, ulica Łacnowa 26 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.