eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoDowóz osób na dializy



Ogłoszenie z dnia 2025-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz osób na dializy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-dzialdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz osób na dializy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6780b13a-dbf7-45ae-b3dc-296ec5acd28b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016327/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowóz osób na dializy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6780b13a-dbf7-45ae-b3dc-296ec5acd28b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”. Formularze do komunikacji umożliwiają również dodanie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym ogłoszenia.
Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem przetargi@spzoz-dzialdowo.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr tel. (32) 778 89 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 20/TP/D/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dowodu osób na dializy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

X. INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

10.1
Warunki udziału w postępowaniu:

10.1.1
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej.

10.2
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.2.1
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

10.2.2
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego – zgodną z Ustawą o transporcie drogowym z dnia 6.09.2001 roku (Dz. U. 2024 r. poz. 1539 ze zm.) lub wpis do rejestru podmiotów leczniczych zgodnie z ustawą o działalności leczniczej (dotyczy transportu sanitarnego, który nie wymaga licencji na przewóz osób – art. 3.1 pkt. 3 ustawy o transporcie drogowym).

10.2.3
Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100).

10.2.4
Zdolność techniczna lub zawodowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum 2 pojazdy przeznaczone do wykonania usługi (przewozu pacjentów dializowanych) oraz 1 pojazdu do przewozu w pozycji leżącej osób dializowanych, osób do ośrodków transplantologii oraz osób z okolicznych szpitali na pilną dializę.
z podaniem numeru VIN, marki, typu, roku produkcji, stanu licznika i podstawowego wyposażenia (ogrzewanie, klimatyzacja, ABS itp.), daty ostatniego badania technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Zamawiający nie wzywa do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Wykonawca załączył go do oferty w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli i Zamawiający jest w jego posiadaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100).
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wykaz minimum 2 pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi (przewozu pacjentów dializowanych) oraz 1 pojazdu do przewozu w pozycji leżącej osób dializowanych, osób do ośrodków transplantologii oraz osób z okolicznych szpitali na pilną dializę. z podaniem numeru VIN, marki, typu, roku produkcji, stanu licznika i podstawowego wyposażenia (ogrzewanie, klimatyzacja, ABS itp.), daty ostatniego badania technicznego– załącznik nr 4 do SWZ.
Zezwolenie, koncesja, licencja lub wpis do rejestru działalności regulowanej.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć dokument potwierdzający posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego – zgodnej z Ustawą o transporcie drogowym z dnia 06.09.2001 r. (Dz.U. 2024, poz. 1539 ze zm.) lub wpis do rejestru podmiotów leczniczych zgodnie z ustawą o działalności leczniczej (dotyczy transportu sanitarnego, który nie wymaga licencji na przewóz osób – art. 3.1 pkt 3 ustawy o transporcie drogowym).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

przedmiotowe środki dowodowe:
a) kserokopia dowodów rejestracyjnych zaoferowanych pojazdów w celu:
– potwierdzenia, że zaoferowane min. 2 pojazdy przeznaczone są do transportu osób niepełnosprawnych - potwierdzeniem jest adnotacja w dowodzie rejestracyjnym pojazdu:
- „rodzaj pojazdu: samochód specjalny, przeznaczenie: sanitarny - przewóz osób niepełnosprawnych”
lub
- „rodzaj pojazdu: samochód osobowy, przeznaczenie: przewóz osób niepełnosprawnych”.
– potwierdzenia, że zaoferowany 1 pojazd przeznaczony jest do transportu osób w pozycji leżącej - potwierdzeniem jest adnotacja w dowodzie rejestracyjnym pojazdu:
- „rodzaj pojazdu: samochód specjalny – sanitarny”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

przedmiotowe środki dowodowe:
a) kserokopia dowodów rejestracyjnych zaoferowanych pojazdów w celu:
– potwierdzenia, że zaoferowane min. 2 pojazdy przeznaczone są do transportu osób niepełnosprawnych - potwierdzeniem jest adnotacja w dowodzie rejestracyjnym pojazdu:
- „rodzaj pojazdu: samochód specjalny, przeznaczenie: sanitarny - przewóz osób niepełnosprawnych”
lub
- „rodzaj pojazdu: samochód osobowy, przeznaczenie: przewóz osób niepełnosprawnych”.
– potwierdzenia, że zaoferowany 1 pojazd przeznaczony jest do transportu osób w pozycji leżącej - potwierdzeniem jest adnotacja w dowodzie rejestracyjnym pojazdu:
- „rodzaj pojazdu: samochód specjalny – sanitarny”.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1 do oferty SWZ
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt. 14.3 SWZ (jeżeli dotyczy)
4) oświadczenie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt. 14.6 SWZ (jeżeli dotyczy)
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty:
a) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli
b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.