Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Siemianowice Śląskie: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 168307 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego budynków wchodzących w skład zasobu Gminy Siemianowice Śląskie, których wykaz stanowi Dodatek nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w art. 62 ust 1 pkt 1 lit c) ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm., dalej również : Pb), podzielony na trzy części. Część I Wykonanie okresowej kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. Część II Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) . Część III Wykonanie kontroli, obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz z wykonaniem prób szczelności. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Szczegółowy opis części zamówienia zawiera pkt. XVIII SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.31.70.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do Części I, Części II, Części III.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do Części I, Części II, Części III.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej tj; W odniesieniu do części I Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami, z których każda posiada kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; W odniesieniu do części II Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami: z których każda posiada kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim uprawniające do kontroli stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z wymogami art. 62 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo budowlane. W odniesieniu do części III Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami: z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do Części I, Części II, Części III.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 21,00 zł można otrzymać w Zakładzie Remontów Kapitalnych MPGKiM Sp. z o.o., ul. Śmiłowskiego 15 po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie Przedsiębiorstwa lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prowadzący postępowanie Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: Alojzy Grzesiek- Kierownik Zakładu Remontów Kapitalnych (sprawy techniczne) MPGKiM ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śl. Katarzyna Bytomska-referent Zakładu Remontów Kapitalnych (sprawy formalne) MPGKiM ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śl..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Budowa chodnika wraz z oświetleniem przy ulicy Kopalnianej w Siemianowicach Śląskich
- Modernizacja instalacji kanalizacji zewnętrznej przy ul. Kołłątaja 1-4 w Siemianowicach Śląskich
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Rekonstrukcja balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Śmiłowskiego 3w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:"Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
- Usługa przeglądów i kontroli systemów grzewczych
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Wykonanie usługi okresowej kontroli stanu technicznego wież strunobetonowych.
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.