Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Jabłonna: Modernizacja budynku mieszkalnego, remont ogrodzenia i zagospodarowanie terenu działki przy osadzie dwurodzinnej Leśnictwa Kolonia w Wólce Kikolskiej
Numer ogłoszenia: 168301 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7744933, fax 022 7744596.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego, remont ogrodzenia i zagospodarowanie terenu działki przy osadzie dwurodzinnej Leśnictwa Kolonia w Wólce Kikolskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Modernizacja dachu budynku, malowanie elewacji, remont tarasu, wykonanie okien dachowych. 2. Remont ogrodzenia i bram. 3. Zagospodarowanie terenu działki, w tym wykonanie podjazdów, wykonanie chodników, wymiana opaski wokół budynku, ukształtowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie: http://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2500,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca spełnia warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2.Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z wykształceniem średnim lub wyższym, który kierował budową/robotami na minimum 3 podobnych zadaniach i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek; 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonał (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania co najmniej 3 roboty rodzajowo podobne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. roboty modernizacyjne lub remontowe budynków mieszkalnych lub biurowych, prace z zagospodarowania terenu, krycie dachów budynków o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w zdaniu poprzednim, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą; Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9.16 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2. Potencjał kadrowy: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów stwierdzających, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006 Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokumenty wymienione w pkt 1, 4 i 5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, b) dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub Ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku, c) Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegajacych się o udzielenie zamówienia oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój numer 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój numer 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI JABŁONNA
- WYKONANIE PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ARMII KRAJOWEJ W JABŁONNIE
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
więcej: przetargi JABŁONNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- Osuszanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych w budynku D oraz naprawa dachu Hala A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.