eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieProwadzenie Klubu Aktywizacji Zawodowej w formie treningu kompetencji i umiejętności psychospołecznych w projekciePromocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Zawiercie: Prowadzenie Klubu Aktywizacji Zawodowej w formie treningu kompetencji i umiejętności psychospołecznych w projekcie: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 168208 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Klubu Aktywizacji Zawodowej w formie treningu kompetencji i umiejętności psychospołecznych w projekcie: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Klubu Aktywizacji Zawodowej w formie treningu kompetencji i umiejętności psychospołecznych w projekcie: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: Klub będzie formą treningu kompetencji i umiejętności w zakresie poruszania się na runku pracy, nauki pisania CV i listu motywacyjnego, rozmowy z przyszłym pracodawcą oraz wyszukiwania aktualnych ofert pracy. Zakres: Wykonawca złoży wraz z ofertą Opis usługi - potwierdzający, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - program ramowy zajęć, uwzględniający następujące bloki tematyczne i założenia: - sporządzenie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczestników zajęć, - tworzenie bazy CV uczestników projektu z możliwością aktualizowania dokumentów aplikacyjnych, - poszukiwanie ofert pracy dostosowanych do indywidualnych zasobów uczestników projektu (ich wykształcenia, stażu pracy, posiadanych kwalifikacji i umiejętności oraz dyspozycyjności) z wykorzystaniem dostępnych źródeł internetowych i prasy lokalnej oraz instytucji m.in. PUP, OHP, Agencji Pracy, - aktualizowanie ofert zatrudnienia na tablicy ogłoszeń w MOPS, - udzielanie informacji nt. lokalnego rynku pracy, - tworzenie mapy instytucji potencjalnych pracodawców, - rozpoznawanie indywidualnych zasobów uczestników (m.in. doświadczenie, wykształcenie uczestnika) nakierowanych na predyspozycje zawodowe - mocne i słabe strony, - podstawowe informacje nt. zatrudnienia (omówienie zagadnień związanych z zawarciem umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło). Ramowy program zajęć powinien zostać podany na każdy dzień zgodnie z harmonogramem (w harmonogramie należy uwzględnić również zajęcia w miesiącu czerwcu, których termin zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników projektu i zaleceń Zamawiającego) wraz z opisem prowadzonych zajęć. Usługa obejmuje swoim wsparciem 72 osoby, przy czym ilość osób może się zmieniać ze względu na sytuacje niezależne od Zamawiającego. Zamawiający uprawniony będzie w takim przypadku do zrekrutowania nowych osób. Nie mniej jednak liczba osób objętych wsparciem nie przekroczy 100 osób. Zajęcia podzielone będą na 7 grup po 1,5 godziny na każdą grupę - jeden raz w miesiącu przez 7 miesięcy - (od czerwca do grudnia 2012 r.). Planowana ilość osób: - grupa 1 liczy 7 osób, - grupa 2 liczy 10 osób, - grupa 3 liczy 10 osób, - grupa 4 liczy 10 osób, - grupa 5 liczy 11 osób, - grupa 6 liczy 13 osób, - grupa 7 liczy 11 osób. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Zawierciu. Zapewnienie miejsca realizacji przedmiotu umowy leży po stronie Zamawiającego. Warunkiem podpisania umowy z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej jest złożenie oświadczeń, które potwierdzają wymagania określone w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w PO KL. Stanowią one integralną część umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia 3 sprawozdań. Pierwsze w terminie do 30 lipca 2012 r., drugie w terminie do 30 września 2012 r. zawierające opis prowadzonych zajęć z zaleceniami co do ewentualnego modyfikowania tematów w dalszym prowadzeniu grupy. Trzecie w terminie do 19 grudnia 2012 r. przedstawiające osiągnięte cele z uwzględnieniem poziomu aktywizowania społecznego poszczególnych członków grupy. Wykonawca będzie przedkładać Zamawiającemu po każdych odbytych zajęciach: listy obecności uczestników zajęć, karty czasu pracy, programy zajęć oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, a wymagane przez wytyczne Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany będzie do nadzoru nad wolontariuszami sprawującymi opiekę nad dziećmi uczestników w trakcie prowadzonych zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie zgłaszać do pracownika socjalnego projektu nieobecności osób po każdych przeprowadzonych zajęciach. Wykonawca zapewni niezbędne materiały biurowe (długopisy, notesy), a także materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe oraz 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń: - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji), odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego niezbędnych dla wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Druk: Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; 2) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 5) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, 6) zmiana którejkolwiek ze wskazanych w ofercie osób w trakcie wykonywania umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy wykształcenie i doświadczenie proponowanych osób będzie takie same lub wyższe od wykształcenia i doświadczenia wymaganego przez Zamawiającego w SIWZ, 7) w zakresie harmonogramów określonych w § 2 umowy ze względu na dostosowanie do potrzeb uczestników zajęć lub z przyczyn losowych, jak choroba Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mopszawiercie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47, Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47, Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 maja 2012 r. Projekt pn.: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie, realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Rozwinięcie III.5) ogłoszenia o zamówieniu: Opis usługi - potwierdzający, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - program ramowy zajęć, uwzględniający następujące bloki tematyczne i założenia: - sporządzenie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczestników zajęć, - tworzenie bazy CV uczestników projektu z możliwością aktualizowania dokumentów aplikacyjnych, - poszukiwanie ofert pracy dostosowanych do indywidualnych zasobów uczestników projektu (ich wykształcenia, stażu pracy, posiadanych kwalifikacji i umiejętności oraz dyspozycyjności) z wykorzystaniem dostępnych źródeł internetowych i prasy lokalnej oraz instytucji m.in. PUP, OHP, Agencji Pracy, - aktualizowanie ofert zatrudnienia na tablicy ogłoszeń w MOPS, - udzielanie informacji nt. lokalnego rynku pracy, - tworzenie mapy instytucji potencjalnych pracodawców, - rozpoznawanie indywidualnych zasobów uczestników (m.in. doświadczenie, wykształcenie uczestnika) nakierowanych na predyspozycje zawodowe - mocne i słabe strony, - podstawowe informacje nt. zatrudnienia (omówienie zagadnień związanych z zawarciem umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło). Ramowy program zajęć powinien zostać podany na każdy dzień zgodnie z harmonogramem (w harmonogramie należy uwzględnić również zajęcia w miesiącu czerwcu, których termin zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników projektu i zaleceń Zamawiającego) wraz z opisem prowadzonych zajęć. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 19 grudnia 2012 r. Zajęcia będą odbywać się w terminach określonych w poniższym harmonogramie treningów (spotkań), za wyjątkiem miesiąca czerwca, w którym harmonogram treningów (spotkań) zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników projektu i zaleceń Zamawiającego (jedno spotkanie z każdą grupą, zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, zajęcia trwają 1,5 h, w poniedziałki od godz. 16.00, od wtorku do piątku od godz. 15.00). Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie do 3 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram treningów (spotkań) w miesiącu czerwcu. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogramy treningów (spotkań) mogą ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w terminie realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. Harmonogram treningów (spotkań) od miesiąca lipca do grudnia 2012 r. 2 lipca 1 grupa - 16.00 : 17.30 2 grupa - 17.45 : 19.15 9 lipca 3 grupa - 16.00 : 17.30 4 grupa - 17.45 : 19.15 16 lipca 5 grupa - 16.00 : 17.30 6 grupa - 17.45 : 19.15 23 lipca 7 grupa - 16.00 : 17.30 6 sierpnia 1 grupa - 16.00 : 17.30 2 grupa - 17.45 : 19.15 13 sierpnia 3 grupa - 16.00 : 17.30 4 grupa - 17.45 : 19.15 20 sierpnia 5 grupa - 16.00 : 17.30 6 grupa - 17.45 : 19.15 27 sierpnia 7 grupa - 16.00 : 17.30 3 września 1 grupa - 16.00 : 17.30 2 grupa - 17.45 : 19.15 10 września 3 grupa - 16.00 : 17.30 4 grupa - 17.45 : 19.15 17 września 5 grupa - 16.00 : 17.30 6 grupa - 17.45 : 19.15 24 września 7 grupa - 16.00 : 17.30 1 października 1 grupa - 16.00 : 17.30 2 grupa - 17.45 : 19.15 8 października 3 grupa - 16.00 : 17.30 4 grupa - 17.45 : 19.15 15 października 5 grupa - 16.00 : 17.30 6 grupa - 17.45 : 19.15 22 października 7 grupa - 16.00 : 17.30 5 listopada 1 grupa - 16.00 : 17.30 2 grupa - 17.45 : 19.15 12 listopada 3 grupa - 16.00 : 17.30 4 grupa - 17.45 : 19.15 19 listopada 5 grupa - 16.00 : 17.30 6 grupa - 17.45 : 19.15 26 listopada 7 grupa - 16.00 : 17.30 3 grudnia 1 grupa - 16.00 : 17.30 2 grupa - 17.45 : 19.15 10 grudnia 3 grupa - 16.00 : 17.30 4 grupa - 17.45 : 19.15 17 grudnia 5 grupa - 16.00 : 17.30 6 grupa - 17.45 : 19.15 11 grudnia 7 grupa - 16.00 : 17.30.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.