eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek, według niżej wymienionych (3) trzech części1) przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby - pediatrycznych, typu A, w ilości 575 szt. 2) szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka typu split w ilości 4 500 szt. 3) Szczepionki przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka typu sub-unit w ilości 1 500 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek, według niżej wymienionych (3) trzech części: 1) przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby - pediatrycznych, typu A, w ilości 575 szt. 2) szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka typu split w ilości 4 500 szt. 3) Szczepionki przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka typu sub-unit w ilości 1 500 szt.
Numer ogłoszenia: 168066 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek, według niżej wymienionych (3) trzech części: 1) przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby - pediatrycznych, typu A, w ilości 575 szt. 2) szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka typu split w ilości 4 500 szt. 3) Szczepionki przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka typu sub-unit w ilości 1 500 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia CZEŚĆ 1 1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby - pediatrycznych, typu A, w ilości 575 szt. w celu realizacji II etapu programu zdrowotnego w zakresie zapobiegania chorobom i urazom, obejmującego szczepienia przeciwko zapaleniu wątroby typu A ( druga dawka) dla dzieci w wieku 7 lat uczęszczających do szkół na terenie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy w roku szkolnym 2010/2011, dotowanego przez Miasto Stołeczne Warszawa. CZEŚĆ 2 1.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek przeciwko grypie typu split, w ilości 4 500 szt. w celu realizacji programu szczepień ochronnych przeciwko grypie populacji z grupy szczególnego ryzyka (osób od 65 roku życia) dla mieszkańców m.st. Warszawy w roku 2011/2012, dotowanego przez Miasto Stołeczne Warszawa oraz w celu zapewnienia szczepień ochronnych dla innych zainteresowanych osób - z poza programu. CZEŚĆ 3 1.3 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek przeciwko grypie typu sub-unit, w ilości 1 500 szt. w celu realizacji programu szczepień ochronnych przeciwko grypie populacji z grupy szczególnego ryzyka (osób od 65 roku życia) dla mieszkańców m.st. Warszawy w roku 2011/2012, dotowanego przez Miasto Stołeczne Warszawa oraz w celu zapewnienia szczepień ochronnych dla innych zainteresowanych osób - z poza programu. 2. Postać szczepionki - ampułkostrzykawka . 3. Zamówienie obejmuje również transport towaru do Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 w Warszawie oraz wniesienie towaru do sekretariatu na III piętrze. 4. Dostawy sukcesywne będą realizowane do 1 dnia od złożenia zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, żeby zaoferowane szczepionki posiadały aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne, wydane przez właściwego ministra do spraw zdrowia. 6. Wymagany termin ważności szczepionek : 6.1 dla części 1 - co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia. 6.2 dla części 2 i 3 do dnia 31 maja 2012 r. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnego zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 9. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownych zapisów w poz. 10 formularza ofertowego ( zał. nr 1.1 - 1.3 do SIWZ). 10. Zamawiający dopuszcza składanie jednego kompletu dokumentów w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Charakterystykę produktu leczniczego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - odpowiedniego dla części załącznika nr 1.1 - 1.3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale 2.Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w po-stępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 W-wa, pok. 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 W-wa, pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczepionki przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby - pediatryczne, typu A w ilości 575 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionki przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby - pediatryczne, typu A w ilości 575 szt. Postać szczepionek - ampułkostrzykawka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka typu split w ilości 4 500 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka typu split w ilości 4 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szczepionki przeciw grypie 0,5 ml -ampułkostrzykawka typu sub-unit w ilości 1 500 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionki przeciw grypie 0,5 ml -ampułkostrzykawka typu sub-unit w ilości 1 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.