eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaROBOTY ZWIĄZANE Z MAŁĄ ARCHITEKTURĄ NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZGN ADK NR 1-16 W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Warszawa: ROBOTY ZWIĄZANE Z MAŁĄ ARCHITEKTURĄ NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZGN ADK NR 1-16 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 167713 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY ZWIĄZANE Z MAŁĄ ARCHITEKTURĄ NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZGN ADK NR 1-16 W WARSZAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY ZWIĄZANE Z MAŁĄ ARCHITEKTURĄ NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZGN ADK NR 1-16 W WARSZAWIE

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium dla wszystkich części przetargowych wynosi 11.000,00 zł, a dla każdej części przetargowej wynosi: -część przetargowa nr 1 - 3.000,00 zł -część przetargowa nr 2 - 2.000,00 zł -część przetargowa nr 3 - 1.000,00 zł -część przetargowa nr 4 - 3.000,00 zł -część przetargowa nr 5 - 2.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ·Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)złożenie oferty: a)wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. IV SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia określone w rozdz. III pkt. 2 ppkt. 1 SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ c)dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d)wyznaczenie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ e)dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia f)aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej 4)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 700.000,00 zł, a dla każdej części przetargowej na kwotę: -część przetargowa nr 1 - 300.000,00 zł -część przetargowa nr 2 - 100.000,00 zł -część przetargowa nr 3 - 50.000,00 zł -część przetargowa nr 4 - 150.000,00 zł -część przetargowa nr 5 - 100.000,00 zł 5)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę 11.000,00 zł, a dla każdej części przetargowej na kwotę: -dla części przetargowej nr 1 - 3.000,00 zł -dla części przetargowej nr 2 - 2.000,00 zł -dla części przetargowej nr 3 - 1.000,00 zł -dla części przetargowej nr 4 - 3.000,00 zł -dla części przetargowej nr 5 - 2.000,00 zł z okresem ważności równym okresowi związania ofertą 6)wykonawca udziela 3 lat rękojmi za wady w wykonywanych robotach: a) podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 7)realność oferty: a)termin wykonania zamówienia do 15.12.2007 r. - zgodnie z wypełnionym i podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ b)kosztorysy ofertowe opracowane według kalkulacji uproszczonej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, oraz zestawienie pozostałych kosztów, wykaz materiałów, sprzętu oraz transportu technologicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. III SIWZ wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia: 1)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2)dokument potwierdzający wniesienie wadium 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 5)wyznaczenie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 6)dokumenty kierownika robót potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia określone w rozdz. III pkt. 2 ppkt. 1 SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 8)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 700.000,00 zł, a dla każdej części przetargowej na kwotę: a)dla części przetargowej nr 1 - 300.000,00 zł b)dla części przetargowej nr 2 - 100.000,00 zł c)dla części przetargowej nr 3 - 50.000,00 zł d)dla części przetargowej nr 4 - 150.000,00 zł e)dla części przetargowej nr 5 - 100.000,00 zł 3.Do oferty wykonawca musi dołączyć także kosztorysy ofertowe opracowane według kalkulacji uproszczonej w oparciu o przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6do SIWZ, na które wykonawca składa ofertę oraz zestawienie pozostałych kosztów, wykazu materiałów, sprzętu oraz transportu technologicznego. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.eaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ·Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 pok. 104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. wykonanie i montaż ogrodzenia zieleńców - ZGN ADK-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie i montaż ogrodzenia zieleńców - ZGN ADK-1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykjonanie i montaż ogrodzenia zieleńców - ZGN ADK-9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykjonanie i montaż ogrodzenia zieleńców - ZGN ADK-9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie i montaż ogrodzenia zieleńców - ZGN ADK-14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie i montaż ogrodzenia zieleńców - ZGN ADK-14.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: montaż ławek, koszy na śmieci i gazonów ZGN ADK1-16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż ławek, koszy na śmieci i gazonów ZGN ADK1-16.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie zabezpieczenia krawędzi górnych płotków ogrodzeniz zieleńców ZGN ADK-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie zabezpieczenia krawędzi górnych płotków ogrodzeniz zieleńców ZGN ADK-1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.