eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Jasło: Wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu.
Numer ogłoszenia: 167685 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296226 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania: Zadanie nr 1: Wymiana systemu sygnalizacji alarmu pożarowego w pawilonie mieszkalnym nr 10: demontaż systemu SAP - 173 szt., montaż okablowania dla sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) - 3610 mb, montaż systemu SAP - 304 szt. Zadanie nr 2: Przebudowa pawilonu 5 na potrzeby kompleksu rehabilitacyjnego: pokrycia dachowe - 16,0 m2, roboty murowe - 0,45 m3, roboty tynkowe - 1 064,2 m2, roboty z prefabrykatów gipsowych - 50,40 m2, stolarka okienna i drzwiowa - 42,55 m2, ślusarka - 52,58 m2, posadzki - 206,66 m2, malowanie - 1 073,7 m2, wyposażenie - 29 szt., roboty instalacyjne - 11 szt., Zadanie nr 3: Przebudowa pomieszczenia w pawilonie 5 i 10 na potrzeby izolatek dla osób pobudzonych psychoruchowo: roboty murowe roboty tynkowe - 115,81 m2, stolarka drzwiowa - 1,80 m2, ślusarka - 4,35 m2, posadzki - 22,87 m2, malowanie - 22,87 m2, wyposażenie - 18 szt. Szczegółowy zakres dla zadań objętych przedmiotem zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ). Zamontowane urządzenia winny bezawaryjnie współpracować z zamontowanymi już centralami: w pawilonie nr 1, 2, 7, 8 - centrala alarmowa, mikroprocesorowa system IQ8 Central C firmy Esser - modułowa, w pawilonie nr 6 - centrala sygnalizacji pożaru typ FP1216N z możliwością pracy w sieci, firmy GE Security Ireland. Prace montażowe winny być zakończone stosownymi testami i próbami, sporządzeniem matrycy sterowań oraz skompletowaniem dokumentacji powykonawczej. Dostarczone urządzenia winny posiadać stosowne certyfikaty, atesty i dopuszczenia. Oferowany sprzęt ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu oferty - załącznik nr 1) zakresu zamówienia (robót), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. W umowie o roboty budowlane zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które Wykonawca będzie wykonywał osobiście lub za pomocą Podwykonawców zostaną przez Wykonawcę doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z Podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia Mu przez Wykonawcę umowy z Podwykonawcą lub jej projektu, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zapisy w umowie pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą nie mogą być sprzeczne z zapisami w umowie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Faktury za roboty, przy których brał udział Podwykonawca zostaną zapłacone Wykonawcy po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu oświadczenia Podwykonawcy o otrzymaniu wynagrodzenia (za zakres objęty fakturą) od wykonawcy. Wykonawca obowiązany będzie do stosownego podziału należności pomiędzy Wykonawcę i Podwykonawcę w protokołach stanowiących podstawę do wystawienia faktur potwierdzonych przez Zamawiającego, Wykonawcę i Podwykonawcę. W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę oświadczeń Podwykonawcy zamawiający zastrzega sobie prawo do zatrzymania kwoty należnej Podwykonawcy do momentu dostarczenia oświadczenia. Brak dostarczenia przez Wykonawcę oświadczenia zwalnia zamawiającego z zapłaty odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty faktur w części dotyczącej zatrzymania kwot. Ewentualne odsetki wynikające z nieterminowej płatności w stosunku do Podwykonawców obciążają Wykonawcę. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie z Jego wynagrodzenia, wynagrodzenia Podwykonawcy, wymagalnego i należnego na podstawie umowy zaakceptowanej przez Zamawiającego (między Wykonawcą i Podwykonawcą) jeżeli podwykonawca zwróci się o zapłatę bezpośrednio do Zamawiającego. Wszyscy kluczowi specjaliści winni posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazani kluczowi specjaliści nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go zamawiającemu w dniu odbioru. Podane w opisach nazwy własne, przyjęte technologie oraz przywołane normy użyte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECORESBUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 23, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 612762,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 561109,25

  • Oferta z najniższą ceną: 561109,25 / Oferta z najwyższą ceną: 599524,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.