eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Kompleksowa obsługa kotłów grzewczych CO , własnym opałem, budynku głównego oraz budynku mieszkalnego Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych w okresie od 01-11-2007 r. do 31-10-2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Namysłów: Kompleksowa obsługa kotłów grzewczych CO , własnym opałem, budynku głównego oraz budynku mieszkalnego Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych w okresie od 01-11-2007 r. do 31-10-2009 r.
Numer ogłoszenia: 167581 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, Woskowice Małe 15, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4196555, fax 077 4196522.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa kotłów grzewczych CO , własnym opałem, budynku głównego oraz budynku mieszkalnego Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych w okresie od 01-11-2007 r. do 31-10-2009 r..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia : Kompleksowa obsługa kotłów grzewczych CO , własnym opałem, budynku głównego oraz budynku mieszkalnego Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych w okresie od 01-11-2007 r. do 31-10-2009 r. 1) Zakres prac związany z wykonaniem usługi: Jednostką rozliczeniową jest doba za czynności grzewcze w okresie: a) od 01 października do 15 maja następnego roku - całodobowe palenie w dwukomorowym piecu CO w budynku głównym, celem podgrzania wody i ogrzania pomieszczeń oraz w piecu CO w budynku mieszkalnym - łączna liczba dni w okresie obowiązywania umowy 455. b) palenie w kotle CO w jednej komorze, celem grzania ciepłej wody w godzinach od 6,00 do 17,00 - łączna liczba dni w okresie obowiązywania umowy 274 2) Wykonawca jako paliwa używał będzie: a) miał M z węgla kamiennego w klasie handlowej 24/16/08 granulacji 20-6 mm, b) węgiel kamienny orzech w klasie handlowej 29-30/07/06 granulacji 80-25 mm, c) drewno opałowe 3) Wymogi stawiane Wykonawcy: a) temperatura pomieszczeń mierzona na wysokości 1m od podłogi 21-22 stopni C, b) temperatura ciepłej wody użytkowej nie może być niższa niż 55 stopni C. 4) Dane ogólne : a) powierzchnia grzewcza pomieszczeń szpitala 2740 m2 , kubatura budynków 20623m3, b) powierzchnia grzewcza pomieszczeń budynku mieszkalnego 454m2 kubatura 1747m3, c) średnie miesięczne zużycie ciepłej wody 40 m3. 5) Charakterystyka kotłowni: Ogrzewanie dwóch obiektów szpitala oraz wody odbywa się z kotłowni głównej, w której znajduje się dwukomorowy piec CO. Ponadto w budynku mieszkalnym, gdzie znajduje się kotłownia z piecem CO. Obie kotłownie znajdują się w siedzibie Zamawiającego. W kotłowni znajduje się pomieszczenie socjalne dla palacza. 6)Wykonawca dostarcza opał w własnym zakresie . 7) Zamawiający udostępni nieodpłatnie plac na składanie opału oraz magazyn na składowanie drewna . 8) Kotłownię wraz z wszystkimi urządzeniami Zamawiający przekaże Wykonawcy w nieodpłatne użytkowanie, protokółem zdawczo-odbiorczym. Z dniem przejęcia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami i instrukcjami jej funkcjonowanie w okresie objętym umową . 9) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym porządku wszystkie przekazane mu pomieszczenia oraz skład opałowy . 10) Wykonawca informował będzie niezwłocznie Zamawiającego o wszystkich usterkach i awariach powstałych w czasie eksploatacji urządzeń. 11)Wykonawca na swój koszt usuwa i wywozi żużel oraz popiół powstały w wyniku spalania . 12) Po zakończeniu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu urządzenia i pomieszczenia w stanie nie pogorszonym oraz wybiałkowane pomieszczenia kotłowni. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dni całodobowego ogrzewania ze względu na swoje potrzeby. 14) Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić do obsługi osoby posiadające stosowne uprawnienia . 15) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób obsługujących kotłownię wraz z ich uprawnieniami. 16) Zamawiający nie będzie pobierał opłat od Wykonawcy za dostarczanie mediów do wykonania zamówienia tj. ciepłej i zimnej wody, energii elektrycznej , ścieków. 17)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy 18) Na wniosek Zamawiającego Wykonawca udostępni atesty lub świadectwa jakości stosowanego do wykonania zamówienia opału . W przypadku ich braku Zamawiający na koszt Wykonawcy zleci odpowiednim podmiotom badanie opału .

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: 1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień . 2Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego . 3Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4Złożą ofertę zgodnie z zasadami określonymi w pkt.14 Opis sposobu przygotowania ofert . Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji . 5Złożą ofertę zawierającą wymagane dokumenty. 6Złożą ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia określonym w pkt.3 Opis przedmiotu zamówienia 7Podpiszą umowę zgodną z ofertą przetargową. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia ,nie spełnia .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty wraz z następującymi załącznikami: 9.1.1)oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i 2 ustawy, 9.1.2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.3). aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składanie ofert; 9.1.4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.5). aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży w ofercie wykaz usług o zrealizowanych w ostatnich trzech latach co najmniej 1 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości dat wykonania oraz złożenia dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie. 9.3 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu; 9.3.1 informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w ,której Wykonawca posiada rachunek potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do realizacji usługi wysokości 1/10 wartości zamówienia , wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.3.2 Polisy lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 9.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust 9.1.1-9.1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: 9.4.1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 9.4.2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 9.4.3 )nie zalega z uiszczaniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 9.4.4 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty , o których mowa w punkcie 9.4.1 , 9.4.3 oraz 9.4.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.4.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt.9.4.1-9.4.4 zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 9.6 Jeżeli o zamówienie ubiegać będą się podmioty działające wspólnie Zamawiającemu dostarczone będą: 9.6.1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 9.6.2) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 10. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olo.wbd.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.olo.wbd.pl lub Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych Woskowice Małe 15 46-100 Namysłów.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 12:30, miejsce: Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych Woskowice Małe 15 46-100 Namysłów.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.