eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichówModernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Michów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-19

Michów: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Michów
Numer ogłoszenia: 167344 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów , Rynek I 16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 81 8566001, faks 81 8566001 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl; ugmichow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Michów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja dwóch placów zabaw i dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych w Gminie Michów dla dzieci w wieku 3 - 4 lat.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 45.43.12.00-9, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty polegające na: Część I - budowie placów zabaw z nawierzchni poliuretanowej o wartości robót co najmniej 50 000,00 zł netto każda z nich; Część II - remoncie łazienek i montażu urządzeń sanitarnych o wartości robót co najmniej 3 000,00 zł netto każda z nich; Część III - montażu wykładziny PCV na wylewce samopoziomującej o wartości robót co najmniej 4 000,00 zł netto każda z nich;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: Część I - przynajmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania placu zabaw, 1 osoba posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej; Część II i III - Wykonawca nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmichow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michów ul. Rynek I 16 21-140 Michów pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Michów ul. Rynek I 16 21-140 Michów pok. nr 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw z montażem urządzeń i wykonanie bezpiecznej nawierzchni dla 2 oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w ZS w Rudnie oraz organizacja placu zabaw z montażem urządzeń i wykonaniem bezpiecznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej w Katarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie placu zabaw przy ZS w Rudnie: 1) Wielofunkcyjny zestaw w skład którego wchodzi m. in.: zjeżdżalnia (1szt.), wieża z daszkiem (2szt.), pomost linowy (1szt.), ścianka wspinaczkowa (1szt.), rura strażacka (1szt.), 2 wejściówki 2) Przeplotnia linowa - 1szt. 3) Przeplotnia tunelik (3mb) - 1 szt. 4) Huśtawka równoważnia (podwójna) - 1 szt. 5) Sprężynowce (np. konik, słonik, motor, żabka itp.) - 4 szt. 6) Piaskownica z przykryciem (min. 5m2) - 1 szt. 7) Tablica z regulaminem placu zabaw. Nawierzchnie placów zabaw amortyzująca upadki, piankowa na podbudowie betonowej - kolor pomarańczowy, niebieski; ułożona z kształtek, tworzących nieregularne układy powierzchni. Wyposażenie placu zabaw przy SP w Katarzynie: 1) Ścianka wspinaczkowa -1 szt. 2) Kładka linowa/pomost - 1 szt. 3) Tor przeszkód/ slalom - 1 szt. 4) Huśtawka pojedyncza z siedziskiem koszykowym- 1 szt. 5) Sprężynowiec np. konik lub motor - 1 szt. 6) Domek dla dzieci - 1 szt. 7) Karuzela krzyżowa - 1 szt. 8) Tablica z regulaminem placu zabaw. Warstwa amortyzująca z piasku gr. 30 cm o uziarnieniu 0,2 - 2 mm na geowłókninie separacyjnej g 150/m2; obrzeża na ławie z betonu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci w wieku 3 - 4 lat..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie toalety w ZS w Rudnie poprzez zmodernizowanie i dostosowanie istniejącego zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej. Likwidacja 4 otwartych kabin prysznicowych i zastąpienie dwóch z nich kabinami ustępowymi, kolejnych dwóch - stanowiskami umywalkowymi. Ponadto: wymiana trzeciej umywalki, brodzika, płytek, terakoty, a także montaż półek łazienkowych, luster i innego wyposażenia. Dostosowanie toalety w SP w Katarzynie poprzez wymianę płytek ściennych, terakoty, umywalek, misek ustępowych i innego wyposażenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i montaż wykładziny PCV na wylewce samopoziomującej wraz z cokołami w sali lekcyjnej ZS w Rudnie - 72 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i montaż wykładziny PCV na wylewce samopoziomującej wraz z cokołami w sali lekcyjnej ZS w Rudnie - 72 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.