Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-19
Michów: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Michów
Numer ogłoszenia: 167344 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów , Rynek I 16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 81 8566001, faks 81 8566001 w. 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl; ugmichow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Michów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja dwóch placów zabaw i dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych w Gminie Michów dla dzieci w wieku 3 - 4 lat.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 45.43.12.00-9, 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty polegające na: Część I - budowie placów zabaw z nawierzchni poliuretanowej o wartości robót co najmniej 50 000,00 zł netto każda z nich; Część II - remoncie łazienek i montażu urządzeń sanitarnych o wartości robót co najmniej 3 000,00 zł netto każda z nich; Część III - montażu wykładziny PCV na wylewce samopoziomującej o wartości robót co najmniej 4 000,00 zł netto każda z nich;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: Część I - przynajmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania placu zabaw, 1 osoba posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej; Część II i III - Wykonawca nie precyzuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmichow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michów
ul. Rynek I 16
21-140 Michów
pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Michów ul. Rynek I 16 21-140 Michów pok. nr 7 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw z montażem urządzeń i wykonanie bezpiecznej nawierzchni dla 2 oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w ZS w Rudnie oraz organizacja placu zabaw z montażem urządzeń i wykonaniem bezpiecznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej w Katarzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie placu zabaw przy ZS w Rudnie: 1) Wielofunkcyjny zestaw w skład którego wchodzi m. in.: zjeżdżalnia (1szt.), wieża z daszkiem (2szt.), pomost linowy (1szt.), ścianka wspinaczkowa (1szt.), rura strażacka (1szt.), 2 wejściówki 2) Przeplotnia linowa - 1szt. 3) Przeplotnia tunelik (3mb) - 1 szt. 4) Huśtawka równoważnia (podwójna) - 1 szt. 5) Sprężynowce (np. konik, słonik, motor, żabka itp.) - 4 szt. 6) Piaskownica z przykryciem (min. 5m2) - 1 szt. 7) Tablica z regulaminem placu zabaw. Nawierzchnie placów zabaw amortyzująca upadki, piankowa na podbudowie betonowej - kolor pomarańczowy, niebieski; ułożona z kształtek, tworzących nieregularne układy powierzchni. Wyposażenie placu zabaw przy SP w Katarzynie: 1) Ścianka wspinaczkowa -1 szt. 2) Kładka linowa/pomost - 1 szt. 3) Tor przeszkód/ slalom - 1 szt. 4) Huśtawka pojedyncza z siedziskiem koszykowym- 1 szt. 5) Sprężynowiec np. konik lub motor - 1 szt. 6) Domek dla dzieci - 1 szt. 7) Karuzela krzyżowa - 1 szt. 8) Tablica z regulaminem placu zabaw. Warstwa amortyzująca z piasku gr. 30 cm o uziarnieniu 0,2 - 2 mm na geowłókninie separacyjnej g 150/m2; obrzeża na ławie z betonu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci w wieku 3 - 4 lat..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie toalety w ZS w Rudnie poprzez zmodernizowanie i dostosowanie istniejącego zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej. Likwidacja 4 otwartych kabin prysznicowych i zastąpienie dwóch z nich kabinami ustępowymi, kolejnych dwóch - stanowiskami umywalkowymi. Ponadto: wymiana trzeciej umywalki, brodzika, płytek, terakoty, a także montaż półek łazienkowych, luster i innego wyposażenia. Dostosowanie toalety w SP w Katarzynie poprzez wymianę płytek ściennych, terakoty, umywalek, misek ustępowych i innego wyposażenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i montaż wykładziny PCV na wylewce samopoziomującej wraz z cokołami w sali lekcyjnej ZS w Rudnie - 72 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i montaż wykładziny PCV na wylewce samopoziomującej wraz z cokołami w sali lekcyjnej ZS w Rudnie - 72 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Celinach
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Zduńskiej Dąbrowie
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





