eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi konserwacji, przeglądu technicznego i wymiana baterii w urządzeniach wykorzystywanych do zasilania sieci OST 112

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Kraków: Usługi konserwacji, przeglądu technicznego i wymiana baterii w urządzeniach wykorzystywanych do zasilania sieci OST 112
Numer ogłoszenia: 167336 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji, przeglądu technicznego i wymiana baterii w urządzeniach wykorzystywanych do zasilania sieci OST 112.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa usługa: a)konserwacji, przeglądu technicznego urządzeń UPS, b)konserwacji i przeglądu technicznego agregatów prądotwórczych oraz sieci zasilania gwarantowanego c)wymiana baterii i uszkodzonych modułów w urządzeniach UPS i siłowniach telekomunikacyjnych w jednostkach garnizonu małopolskiego Policji. 2.Zamawiający podzielił przedmiot na 10 części zgodnie z rozdziałem IV SIWZ. 3.Wykonawca przyjmuje do realizacji i zobowiązuje się do: a)Wykonania przeglądu technicznego, konserwacji i naprawy zasilaczy bezprzerwowych UPS w zadaniach 1-6 b)Wykonania przeglądu technicznego i konserwacji posiadanych przez Zamawiającego agregatów prądotwórczych w zadaniach 7-9 c)Wykonania przeglądu technicznego i konserwacji posiadanych przez Zamawiającego prostowników FLATPACK w zadaniu 10 d)Wykonania przeglądu, poprawności pracy i regulacja linii zasilania gwarantowanego oraz prawidłowego podłączenia linii do SZR w zadaniach: 1-10 e)W przypadku stwierdzenia braku komunikacji modułu komunikacyjnego agregatów (mających takie możliwości) wykonawca zobowiązany jest do jego konfiguracji i podłączenia do sieci LAN zamawiającego w porozumieniu z lokalnym administratorem sieci, dotyczy zadań: 2 oraz 7 f)Wymiana baterii akumulatorów w urządzeniu UPS (zadanie Nr 5, 6) g)Wymiana baterii akumulatorów w szafach zasilających (zadanie Nr 10) 4.Z wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych w w/w pracach. 5.Ryczałtowa opłata w zakresie konserwacji i przeglądu technicznego obejmuje wszystkie czynności określone powyżej, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek. 6.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego ten warunek zostanie uznany Wykonawca, który wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Za zamówienie spełniające warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna realizację usług polegających na przeglądzie technicznym i konserwacji urządzeń typu (co najmniej jedno ze wskazanych): zasilaczy UPS o mocy co najmniej 10 kVA, agregatów prądotwórczych o mocy co najmniej 20 kW., szafy zasilającej o mocy co najmniej 6 kW DC 48 V lub 2 kW AC 230 V.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał i złożył poświadczenie do usług ujętych w wykazie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, zgodnie z pkt. VI.2. SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, zgodnie z § 6.1 Rozporządzenia PRM z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający żąda: 1)Deklaracji zgodności - dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach ustawy z dnia 2002 o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010, Nr 138, poz. 935 ze zm.) 2)Certyfikatu producenta potwierdzającego żywotność projektowaną baterii akumulatorowych 3)Kart katalogowych baterii - oryginalne producenta i ich polskojęzyczne odpowiedniki W przypadku oferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego, dołączanie ww. dokumentów nie jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3.W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, osób odpowiedzialnych za realizację umowy, w sytuacji gdy: 1)zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2)nastąpią sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, 3)nastąpią potrzeby wprowadzenia zmian do umowy, wynikające ze zmian natury technicznej, 4)nastąpią przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 5)nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Policji (zarządzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW); 6)nastąpi potrzeba zmiany lokalizacji realizacji zamówienia; 4.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5.Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądu technicznego urządzenia UPS typu TRIMOD 30kVA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądu technicznego urządzeń UPS typu UPS Megaline 5000 rack.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądu technicznego urządzenia UPS typu Delta Power GreenForce 10kVA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądu technicznego urządzeń UPS typu AROS SENTRY ST 10, 30, 120.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa konserwacji, przeglądu technicznego, dostarczenia i wymiany baterii urządzeń UPS Riello UPS MDT 30 A0 30000VA/24000W.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa konserwacji, przeglądu technicznego, dostarczenia i wymiany baterii urządzeń UPS PW9305-60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądu technicznego agregatów prądotwórczych Pex-Pool Plus Dębica GPW 25IZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądu technicznego agregatu prądotwórczego typu NS 22 Silent IV SGK 77733A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądu technicznego agregatu prądotwórczego typu Andoria MOT ZE4C90 - 30 kVA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa konserwacji, przeglądu technicznego, dostarczenia i wymiany baterii akumulatorów siłowni telekomunikacyjnych FLATPACK 1500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Zatrudnianie serwisantów na umowę o pracę - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.