eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/24/2007 WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW W SPRZĘT MEDYCZNY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Opole: P/24/2007 WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW W SPRZĘT MEDYCZNY
Numer ogłoszenia: 167322 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 136435 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/24/2007 WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW W SPRZĘT MEDYCZNY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. OPIS 1.1. Dostawa do siedziby zamawiającego oraz rozlokowanie we wskazanych miejscach i montaż sprzętu medycznego i wyposażenia, mebli medycznych spełniających założenia jakościowe i techniczne określone dla poszczególnych części zamówienia w załączniku nr 1A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż personelu w prawidłowej obsłudze sprzętu, potwierdzony w protokole odbioru sprzętu. Sprzęt musi być fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na wyodrębnione zadania tzw. pakiety, które zawierają poszczególne pozycje sprzętowe. Wykonawca może złożyć ofertę na pojedynczy pakiet, bez możliwości podziału poszczególnych zadań lub na dowolną liczbę pakietów. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) 33100000-1 urządzenia medyczne 33192120-9 Łóżka szpitalne 33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33194110-0 Pompy infuzyjne 33195000-3 System monitorowania pacjentów 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Termin realizacji zamówienia - max. do 6 tyg. od daty podpisania umowy, 4. Wymagany termin płatności - 30 dni. 5. Warunki gwarancji: minimum 24 miesiące (dotyczy pakietów: 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12); minimum 12 miesięcy (dotyczy pakietów: 4), 6. Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia - maksymalnie 14 dni dla wszystkich pakietów oprócz 7 i 8. - maksymalnie 72 godz. dni dla pakietów 7 i 8. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy. 7. Ilość napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy maksymalnie 3. 8. Warunki gwarancji - wg. karty gwarancyjnej producenta, chyba że warunki określone w siwz są dla Zamawiającego korzystniejsze. 9. Dostępność części zamiennych - min. 8 lat od daty dostawy. Nie dotyczy pakietu 3,4. 10. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r.o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896) Regulującą wprowadzanie do obrotu wyrobów medycznych, na podstawie oznakowania CE. Nie dotyczy pakietu 4. 2. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, należy załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie dostawcy (jedno dla wszystkich oferowanych pakietów) że wyrób medyczny posiada znak zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub równoważne - (nie dotyczy pakietu 4) uwaga: Na każde żądanie Zamawiającego po złożeniu oferty Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokument zgłoszenia wyrobu do Rejestru .. lub dokument nadania znaku CE. 2. Opisu i fotografii wyrobu np. w formie złożonego oświadczenia opisującego parametry techniczne, karty charakterystyki/produktu, lub materiałów reklamowych/katalogu producenta - uwaga: zdjęcia wyrobu oznaczyć numerem pakietu i pozycji której dotyczą - dla łatwej identyfikacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73879,82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: P/24/1/2007 pakiet 1,5,7,10.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Żywiec Medical Trading Sp. z.o.o., ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32231,50
  • Oferta z najniższą ceną: 32231,50 / oferta z najwyższą ceną: 52049,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: P/24/12/2007.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konkret Dagmara Fik, ul. Dworcowa 15 A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28745,62
  • Oferta z najniższą ceną: 28745,62 / oferta z najwyższą ceną: 47810
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: P/24/15/2007.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DREWPOL Grzegorz Drąg, ul. Ogrodowa 23 B/29, 46-020 Czarnowąsy, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2760
  • Oferta z najniższą ceną: 2760 / oferta z najwyższą ceną: 2760
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: P/24/9/2007 pakiet 3.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REVITA Rałał Krotul, Plac Kilińskiego 2,, 75-307 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3940
  • Oferta z najniższą ceną: 3940 / oferta z najwyższą ceną: 5850
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: P/24/2/2007.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Walmed Sp. zo.o., ul. Wąwozowa 18 lok. 153,, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4860
  • Oferta z najniższą ceną: 4860 / oferta z najwyższą ceną: 15800
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: P/24/16/2007 pakiet 11.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kendromed Sp. z o.o., ul. Sołtysowicka 25 a,, 51-168 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4877,00
  • Oferta z najniższą ceną: 4877,00 / oferta z najwyższą ceną: 4877,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.