eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/24/2007 WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW W SPRZĘT MEDYCZNY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Opole: P/24/2007 WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW W SPRZĘT MEDYCZNY
Numer ogłoszenia: 136435 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/24/2007 WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW W SPRZĘT MEDYCZNY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OPIS 1.1. Dostawa do siedziby zamawiającego oraz rozlokowanie we wskazanych miejscach i montaż sprzętu medycznego i wyposażenia, mebli medycznych spełniających założenia jakościowe i techniczne określone dla poszczególnych części zamówienia w załączniku nr 1A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż personelu w prawidłowej obsłudze sprzętu, potwierdzony w protokole odbioru sprzętu. Sprzęt musi być fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na wyodrębnione zadania tzw. pakiety, które zawierają poszczególne pozycje sprzętowe. Wykonawca może złożyć ofertę na pojedynczy pakiet, bez możliwości podziału poszczególnych zadań lub na dowolną liczbę pakietów. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) 33100000-1 urządzenia medyczne 33192120-9 Łóżka szpitalne 33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33194110-0 Pompy infuzyjne 33195000-3 System monitorowania pacjentów 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Termin realizacji zamówienia - max. do 6 tyg. od daty podpisania umowy, 4. Wymagany termin płatności - 30 dni. 5. Warunki gwarancji: minimum 24 miesiące (dotyczy pakietów: 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12); minimum 12 miesięcy (dotyczy pakietów: 4), 6. Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia - maksymalnie 14 dni dla wszystkich pakietów oprócz 7 i 8. - maksymalnie 72 godz. dni dla pakietów 7 i 8. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy. 7. Ilość napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy maksymalnie 3. 8. Warunki gwarancji - wg. karty gwarancyjnej producenta, chyba że warunki określone w siwz są dla Zamawiającego korzystniejsze. 9. Dostępność części zamiennych - min. 8 lat od daty dostawy. Nie dotyczy pakietu 3,4. 10. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r.o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896) Regulującą wprowadzanie do obrotu wyrobów medycznych, na podstawie oznakowania CE. Nie dotyczy pakietu 4. 2. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, należy załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie dostawcy (jedno dla wszystkich oferowanych pakietów) że wyrób medyczny posiada znak zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub równoważne - (nie dotyczy pakietu 4) uwaga: Na każde żądanie Zamawiającego po złożeniu oferty Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokument zgłoszenia wyrobu do Rejestru .. lub dokument nadania znaku CE. 2. Opisu i fotografii wyrobu np. w formie złożonego oświadczenia opisującego parametry techniczne, karty charakterystyki/produktu, lub materiałów reklamowych/katalogu producenta - uwaga: zdjęcia wyrobu oznaczyć numerem pakietu i pozycji której dotyczą - dla łatwej identyfikacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 udziału w postępowaniu tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawca musi posiadać dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w dostawach sprzętu medycznego 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /wzór załącznik nr 3 do siwz/; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, muszą być poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole (Za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej, w Sekretariacie (7.25-15.00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: szafek przyłóżkowych, wózek zabiegowy wielofunkcyjny, krzesła do pobierania krwi, stojaki na kroplówki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: Łóżkek szpitalnch z barierkami, materacy do łóżka szpitalnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pokrowców na materac do łóżka szpitalnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa Łóżek szpitalnych drewnianych z materacem 200x90x15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.50.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ssaków elektrycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatu do pomiaru ciśnienia RR automatyczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pulsoksymetrów i pomp infuzyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kardiomonitora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wózków do brudnej bielizny i wózków do czystej bielizny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wózka zabiegowego typu asystor.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kontenera zbiorczego zamkniętego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materaca przeciwodleżynowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.