eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE TRASY ROLKOWEJ - II ETAP W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO p.n.ZAGOSPODAROWANIE TRASY ROLKOWEJ I WYKONANIE DRUGIEGO ETAPU - REJON UL. NIEMCEWICZA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-28

Warszawa: WYKONANIE TRASY ROLKOWEJ - II ETAP W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO p.n.: ZAGOSPODAROWANIE TRASY ROLKOWEJ I WYKONANIE DRUGIEGO ETAPU - REJON UL. NIEMCEWICZA
Numer ogłoszenia: 167305 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115429 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 773-60-27, faks 22 773-60-99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE TRASY ROLKOWEJ - II ETAP W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO p.n.: ZAGOSPODAROWANIE TRASY ROLKOWEJ I WYKONANIE DRUGIEGO ETAPU - REJON UL. NIEMCEWICZA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie trasy rolkowej - Etap II w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy w ramach zadania Zagospodarowanie trasy rolkowej i wykonanie drugiego etapu - rejon ul. Niemcewicza. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. Do zakresu robót związanego z powyższym zadaniem należy wykonanie: 1. Roboty drogowe: - wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych, usunięciu warstwy ziemi urodzajnej, - roboty towarzyszące polegające na karczowaniu krzewów, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie robót ziemnych z transportem mas ziemnych i zagęszczeniem nasypów, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - ustawienie obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie konstrukcji podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm (2 x 10cm), - wykonanie konstrukcji nawierzchni asfaltowej - jezdnia KR-2: * warstwa ścieralna z BA gr. 4cm - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (kolor szary) na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm, - ustawienie tablicy i montaż poręczy. 2. Przygotowanie oraz przekazanie w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i elektronicznej (zgodnie z zarządzeniem nr 3479/2009 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie zasad prowadzenia elektronicznej ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów na obszarze m.st. Warszawy, których zarządcą jest prezydent m.st. Warszawy oraz pozyskiwania dokumentacji powykonawczej w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów w pasie drogowym w postaci cyfrowej) dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Królik Włodzimierz KROL Zakład Robót Drogowych i Inżynieryjno-Instalacyjnych, ul. Łukasiewicza 9G, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360375,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249710,73

  • Oferta z najniższą ceną: 249710,73 / Oferta z najwyższą ceną: 439110,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.