Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00512333/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ODBUDOWA MOSTU W PASIE WEWNĘTRZNEJ DROGI GMINNEJ WE WŁOSIENIU – DZIAŁKA NR 561/2 [POWÓDŹ, WRZESIEŃ 2024 r.]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Platerówka, 20
1.5.2.) Miejscowość: Platerówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-816
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757221690
1.5.8.) Numer faksu: 757241185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaplaterowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBUDOWA MOSTU W PASIE WEWNĘTRZNEJ DROGI GMINNEJ WE WŁOSIENIU – DZIAŁKA NR 561/2 [POWÓDŹ, WRZESIEŃ 2024 r.]
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db4221c5-067e-45b9-a339-eb25e3fb2654
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021040/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Odbudowa mostu w pasie wewnętrznej drogi gminnej we Włosieniu – działka nr 561/2 [powódź, wrzesień 2024 r.]”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający wykorzystuje Platformę Zakupową Marketplanet OnePlace, znajdującą się pod adresem https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl zwaną dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. Pod pojęciem „Platforma zakupowa” – należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzieleniem zamówień publicznych w formie elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń.
3. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy w zakładce „Korespondencja”.
4. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Za-kupowej dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
15. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XML-sig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GMK.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce i odbudowie mostu w pasie drogi gminnej wewnętrznej lokalizowanego na dz. nr 561/2 obr. Włosień wraz z odbudową nawierzchni na dojazdach w ramach zadania pn.: „ODBUDOWA MOSTU W PASIE DROGI WEWNĘTRZNEJ GMINNEJ WE WŁOSIENIU – DZIAŁKA NR 561/2 [POWÓDŹ, WRZESIEŃ 2024r.]
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nw. kryteriów oceny ofert, którym przy-porządkowano następujące wagi określone udziałem procentowym:
Nazwa kryterium: Znaczenie / Waga pkt
Cena (koszt) (Xc) 60% / 60 pkt
Okres gwarancji (Xg) 40% / 40 pkt
łącznie 100% / 100 pkt
Maksymalna liczba uzyskanych punktów jaką może osiągnąć badana oferta przy uwzględnieniu określonych wag kryteriów to 100 punktów.
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
Lp = Xc + Xg
gdzie:
Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
Xc - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena (maksymalnie 60 pkt)
Xg - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji (maksymalnie 40 pkt)
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów matematycznych:
a) Cena (koszt)
Xc = Cena brutto (najniższa) / Cena brutto badanej oferty x 100 pkt x 60%
b) Okres gwarancji – punktacja liczona wg skali:
Xg = Okres gwarancji badanej oferty w miesiącach / Najdłuższy okres gwarancji złożonych ofert x 100 pkt x 40%
Do celów określenia tego kryterium przyjmuje się, że okres gwarancji nie przekroczy 60-ciu miesięcy. Dla ofert z dłuższym okresem gwarancji, dla oceny ofert przyjmowany będzie okres gwarancji równy 60-ciu miesiącom. Zamawiający zastrzega, iż okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 Pzp i 109 ust.1 pkt 4)-6) Ustawy Pzp
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 1), 3), 4) tj.:
2.1. Warunek: zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawca musi być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS, CEiDG).
Potwierdzenie i ocena: Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2.2. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2.3. Warunek zdolności technicznej i zawodowej
1) Warunek: potencjał techniczny
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
Złożenie stosownego oświadczenia zgodnie z treścią określona w załączniku Nr 1 do SWZ
2) Warunek: wiedza i doświadczenie
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. którzy w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną o wartości robót co najmniej 150 000,00 zł, polegającą na remoncie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego.
Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
Złożenie wykazu robót (załącznik Nr 5 do SWZ)
Złożenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje).
3) Warunek dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną (1) osobą posia-dającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi,
Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
złożenie wykazu kadry zadysponowanej do realizacji zamówienia
złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posia-dają wymagane uprawnienia (załącznik nr 6 do SWZ).
UWAGA: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r.. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do SWZ (oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby, w przypadku pole-gania na zdolnościach innych podmiotów oraz każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia)
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu skła-dania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wy-konane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik nr 5 do SWZ.
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robo-tami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania, przed upływem terminu składania ofert, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836, 1572 ze zm.).
3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wa-dium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przy-padku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 Ustawy pzp – zostanie odrzucona.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Siekierczyn Nr 42 8392 0004 5505 4090 2000 0020, z adnotacją ODBUDOWA MOSTU W PASIE WEWNĘTRZNEJ DROGI GMINNEJ WE WŁOSIENIU – DZIAŁKA NR 561/2 [POWÓDŹ, WRZESIEŃ 2024 r.]
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wymagane jest dołączenie do oferty potwierdzenia do-konania przelewu bankowego.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – wykonawca przekazuje zamawiającemu orygi-nał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ust. Pzp.
9. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co naj-mniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, (tj. Gminę Platerówka), gwaranta (bank lub instytucja ubezpieczeniowa udzielająca gwarancji) i Wykonawcę,
b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SWZ),
c) określać termin ważności gwarancji (wynikający z SWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SWZ),
10. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi według zasad określonych w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wy-konania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto w złożonej ofercie za wykonanie całości przedmio-tu zamówienia.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 450 ust.1 ustawy Pzp, tj.:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopa-da 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wy-mienionych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Siekierczyn Nr 42 8392 0004 5505 4090 2000 0020, z adnotacją ODBUDOWA MOSTU W PASIE WEWNĘTRZNEJ DROGI GMINNEJ WE WŁOSIENIU – DZIAŁKA NR 561/2 [POWÓDŹ, WRZESIEŃ 2024 r.]
7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia.
8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy na zasadach określonych w art. 453
9. Zamawiający na zasadach określonych w art.453 Ustawy Pzp:
a) zwraca 70 % wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (odbiór końcowy).
b) pozostawia 30 % wysokości zabezpieczenia celem zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady.
10. Kwotę, o której mowa w pkt 9 b), Zamawiający zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady, biegnącego równolegle i tożsamego z okresem udzielonej gwarancji jakości.
11. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego ra-chunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
12. Zamawiający nie dopuszcza tworzenia zabezpieczenia poprzez potracenia z należności za częściowo wyko-nane usługi.
13. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia zabezpieczenia należytego wyko-nania umowy, powinna co najmniej:
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Platerówka,
b) określać kwotę gwarantowaną w złotych (ustaloną na podstawie złożonej oferty),
c) określać termin ważności (stosownie do postanowień SWZ i złożonej oferty),
d) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie,
e) podać przedmiot gwarancji (wynikający z SWZ),
f) wskazywać, że służy pokryciu wszelkich roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI PLATERÓWKA
- ODBUDOWA MOSTU W PASIE WEWNĘTRZNEJ DROGI GMINNEJ WE WŁOSIENIU - DZIAŁKA NR 561/2 [POWÓDŹ, WRZESIEŃ 2024 r.]
- DOSTAWA CYSTERN DO TRANSPORTU WODY PITNEJ NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
więcej: przetargi PLATERÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont Internatu w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Remont wieży przy OSP w Czerwieńsku"
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- Budowa strefy relaksu w miejscowości Gołębiew Stary
- "ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI KIKI"
- Remont drogi gminnej nr 140426K Głupczów-Solcza w miejscowości Głupczów w km 0+000 - 0+305 o długości 305 mb
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





