eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskmodernizacja budynku OLK dla Oddziału ZUS, w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Marynarki Polskiej 146A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-31

POZYCJA 16713

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: modernizacja budynku OLK dla Oddziału ZUS, w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Marynarki Polskiej 146A

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Małgorzata Rzepko, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, fax 058 3018459, e-mail: rzepkom@zus.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Rzepko, Monika Wilczyńska, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 307 82 07, 058 307 84 21, fax 058 301 33 47, 058 320 26 50, e-mail: rzepkom@zus.gda.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Wojciechowska, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 307 82 59, fax 058 301 33 47, 058 320 26 50. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Wojciechowska, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku OLK dla Oddziału ZUS, w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Marynarki Polskiej 146A. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie remontu budynku nr 146A oraz wybudowanie łącznika między budynkami 146 i 146A przy ul. Marynarki Polskiej w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk Wrzeszcz, ul. Marynarki Polskiej 146A. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu budynku nr 146A oraz wybudowanie łącznika między budynkami 146 i 146A przy ul. Marynarki Polskiej w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 119;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 25.000,00 złotych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści, odpowiednio: 1) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, 2) aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, 3) aktualnego zaświadczenia z Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Posiada uprawnienia do wykonywania czynności określonych przedmiotem zamówienia i udokumentuje: 1) że dysponuje osobami (które będą wykonywać zamówienie) posiadającymi aktualne uprawnienia niezbędne do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (minimum jedna osoba w każdej specjalności): kierowania robotami budowlanymi w specjalności, odpowiednio: a) konstrukcyjno budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, c) instalacyjnej w zakresie robót elektrycznych.Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia o kwalifikacjach osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, dot. uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, łącznie z: kopiami stosownych uprawnień budowlanych i kopiami aktualnych zaświadczeń z Izby inżynierów budownictwa o wpisie na listę wraz z potwierdzeniem opłacenia składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2) że dysponuje minimum jedną osobą (która będzie wykonywać zamówienie w zakresie montażu i uruchomienia systemu sygnalizacji włamania i napadu) posiadającą licencję zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia wydaną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści kopii licencji zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia wydanej przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. 3) że dysponuje minimum jedną osobą (która będzie wykonywać zamówienie w zakresie montażu i uruchomienia systemu wykrywczego sygnalizacji pożaru) posiadającą świadectwo kwalifikacyjne wydane przez jednostkę uznającą np. CNBOP (PN-E-08350-14 z 2002 r. pkt. 3.9 i 7.7) do instalowania lub projektowania automatycznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści kopii świadectwa kwalifikacyjnego wydanego przez jednostkę uznającą np. CNBOP (PN-E-08350-14 z 2002 r. pkt. 3.9 i 7.7) do instalowania lub projektowania automatycznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru. 5. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i udokumentuje: wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat licząc do upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako "generalny wykonawca" minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określony w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, robotach budowlanych jako "generalny wykonawca" wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia i udokumentuje: 1) średnioroczną wielkość przychodu za dwa lata obrotowe poprzedzające termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 złotych (słownie: cztery miliony złotych). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści następujących dokumentów, odpowiednio: a) w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest przepisami prawa do sporządzania sprawozdania finansowego, Zamawiający będzie uwzględniał kwotę podaną w "Rachunku zysków i strat" za dwa lata obrotowe poprzedzających termin składania ofert w pozycji "przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi", a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres, b) w przypadku, gdy Wykonawca nie jest zobowiązany przepisami prawa do sporządzania sprawozdania finansowego, Zamawiający będzie uwzględniał kwotę podaną w formularzu załącznika nr 5 do SIWZ w pozycji "obroty". 2) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie treści aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. 7. Zabezpieczy złożoną ofertę wnosząc wadium w sposób i na warunkach określonych w pkt. 29 części I SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.05.2006, cena - 475.80 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2006, godzina 10:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.