eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Gdynia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych
Numer ogłoszenia: 167127 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140923 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oryginalnych lub fabrycznie nowych i niemających śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania części i akcesoriów do aparatów (urządzeń) fotokopiujących, wkładów i głowic barwiących oraz wkładów drukujących do maszyn drukujących i farby drukarskiej, zwanych dalej przedmiotem zamówienia. 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1; 30.12.51.10-5; 30.12.51.20-8; 30.19.21.13-6; 22.61.00.00-9. 3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela Nr 1, stanowiąca załącznik do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikat potwierdzający zgodność produktów z normą ISO/IEC 19752 lub równoważny). 5.Za oryginalne materiały eksploatacyjne należy uznawać takie materiały eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 6.Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne należy uznawać takie materiały, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w pełni nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. 7.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na każde wezwanie zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. 8.Jakość przedmiotu zamówienia nie może być gorsza niż określona w Tabeli Nr 1, stanowiącej załącznik do SIWZ. 9.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z odbiorcą. 10.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, częściami, w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez zamawiającego pisemnego zamówienia za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. 8.W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się dostarczenie przedmiotu zamówienia w pełni równoważnego do wymaganych, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 9.W przypadku wystąpienia wątpliwości zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy. 10.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilości. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 22.61.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiaclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144127,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140058,87

  • Oferta z najniższą ceną: 123620,84 / Oferta z najwyższą ceną: 173535,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.